hårsår Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Hadde akkurat hatt et vennepar over på besøk, og jenta vår satt i fanget mitt. Plutselig setter hun seg opp! Hun har kavet i 3 uker ca. nå med sit-ups, og i kveld satte hun seg opp hele 3 ganger etter hverandre. Hun er 3 måneder og 3 uker.
Brava Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 wow. gratulerer. så kult. det var innmari tidlig.
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Håhåhå! Det var da tidlig ja. Min klarer så vidt å holde hodet oppe, men JEG er flink til både å sette meg opp og legge meg ned :-) Flinke mamman sin tenker jeg!
hårsår Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2007 Ble skikkelig stolt mor, ja. Vi klappet alle sammen og ropte "Yeah!!" Hun har vært sterk som en bjørn helt siden fødselen. Husker jordmora bemerket det med en gang. Har ikke trengt å være superforsiktig med nakken foreksempel, for hun var ikke så lealaus.
-MtG- Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Hva mener du med å sette seg opp da? Sette seg opp heeelt selv liksom og bli sittende? Etter at han har sittet liksom inntil deg? eller fra liggende stilleng? Eller med å holde han i hendene så han drar seg opp? Bare lurer altså. Ikke sånn at jeg skal vær fordømmende:)
-MtG- Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Mente selvfølgelig HUN:) Har gutt selv så det går litt i surr
hårsår Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2007 Hun satte seg opp fra ca. 45 graders vinkel. Hadde henne i armkroken min da hun kavet seg opp. Hun støttet seg ikke inntil meg på vei opp. Jeg tok faktisk å dyttet henne ned igjen etter en stund, for jeg var redd for ryggen hennes. Da kavet hun seg opp igjen. Men hun klarte ikke å holde seg rak i ryggen da hun kom opp. Hun hellet seg over beina og ble en "sandwich".
-MtG- Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Hehe. Synes jeg ser det:D Sandwich! Lillegutt her setter seg også nesten opp selv. Men han må fortsatt ha "ei hand å holde i". Har gjort dette i et par-tre uker nå så jeg lurer på når han sklal gjøre det selv. Han er sterk i armene da, drar seg opp i sittende stilling om jeg holder han i hendene når han ligger på ryggen. Er forresten 3,5 mnd.
-MtG- Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Glemte å si at jenta di er kjempeflink og jeg skjønner at du er stolt:)
Stratos med 3 barn Skrevet 27. januar 2007 #10 Skrevet 27. januar 2007 Flink jente Jeg kan alikevell ikke unngå å fortelle at sønnen min gjorde dette når han var 2,5 mnd allerede. Jeg var som deg redd for ryggen, men i følge fysioterapauten skulle det ikke være farlig at de sitter så lenge de setter seg opp av seg selv, får støtte og ved jevne mellomrom legges litt bakover igjen Så vet du hva jeg fikk vite i hvertfall!
hårsår Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. januar 2007 Takk for at du skrev det, Stratos u/luft! Skikkelig gladiator gutten din da!
Stratos med 3 barn Skrevet 27. januar 2007 #12 Skrevet 27. januar 2007 Ja, men han er født 16 dager over termin og veide over 4 kg. Fikk også to tenner når han var 3,5 mnd... For å si det på en annen måte; jeg har i grunn aldri hatt noen skikkelig baby... *snufs*... Så kos dere med babyene deres! De blir altfor fort store!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå