Sanna&Simen Skrevet 27. januar 2007 #1 Del Skrevet 27. januar 2007 Hva om vi organiserer Juliklubb-treff i Juli? For ALLE i juli-klubben..Landstreff liksom:) Hadde jo vært gøy da:) Kanskje litt vanskelig å gjennomføre, men en artig tanke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 27. januar 2007 #2 Del Skrevet 27. januar 2007 Ja det var en artig tanke! Kan jo hende det er gjennomførbart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 27. januar 2007 #3 Del Skrevet 27. januar 2007 hm..ja..hvorfor ikke liksom... Bare d er et sentralt sted da...hehe... er jo ikke å finne et sted som er sentralt for alle... men god ide;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. januar 2007 #4 Del Skrevet 28. januar 2007 Ja, det hadde vært kjempekoselig!! ) Men egentlig tror jeg det hadde vært lettere å gjennomføre i starten av mai for eksempel... Da er vel mange fortsatt ute i permisjon og folk har ikke begynt å reise på ferie enda... Var oppe en tråd her i går ang folks ferieplaner, tror mange skulle bort i juli... Hvor i landet skulle det ha vært, da? Uansett hvor man bor i landet så klarer alle å komme seg til Oslo... Så det vil kanskje være ett naturlig valg? Eller så hadde det kanskje vært greit å treffes i Trondheim (den stemmer vel du for, Sanna&Simen?!). Da blir det liksom midt i landet... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 28. januar 2007 #5 Del Skrevet 28. januar 2007 Går jo an å prøve! Bør vel kanskje se hvor flertallet er lokalisert hen, og så finne et passende sentralt sted. Nå vet jeg ikke hvor noen av dere bor - skjønte av denne tråden at vi i hvert fall har ei fra TRondheim, men hvis det er ei som bor i Trondheim og ei som bor i Kirkenes og 40 i Østfold, blir det muligens litt upraktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebito:-) Skrevet 28. januar 2007 #6 Del Skrevet 28. januar 2007 Synes Trondheim høres lurt ut ja..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 28. januar 2007 #7 Del Skrevet 28. januar 2007 Trondheim høres lurt ut ja Men vi må vel bli enig på en el annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #8 Del Skrevet 28. januar 2007 Trondheim er en bra plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #9 Del Skrevet 28. januar 2007 Vi bor ca. midt imellom oslo og trondheim så for oss går begge deler greit :-) Men skal jeg stemme så må det nesten bli trondheim :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. januar 2007 #10 Del Skrevet 28. januar 2007 For min del så tenker jeg at Oslo er på en måte mest sentralt. Uansett hvor man bor i NOrge så går jo alle fly, tog og busser hit... Men siden jeg selv bor i Oslo føler jeg kanskje at det er urettferdig å hevde at alle skal reise hit! ;o) Jeg tenker derfor at Trondheim er ett annet lurt sted. For fly-Norge deles vel litt to. Så om man enten bor i nord eller sør, så blir det vel lik pris å fly til Trondheim... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #11 Del Skrevet 28. januar 2007 Kjempegøy! Trondheim er en flott idè.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå