Gå til innhold

Fikk en liten tanke i natt:)


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Hva om vi organiserer Juliklubb-treff i Juli? For ALLE i juli-klubben..Landstreff liksom:)

Hadde jo vært gøy da:) Kanskje litt vanskelig å gjennomføre, men en artig tanke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm..ja..hvorfor ikke liksom...:) Bare d er et sentralt sted da...hehe...:) er jo ikke å finne et sted som er sentralt for alle...:P men god ide;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært kjempekoselig!! :o)

 

Men egentlig tror jeg det hadde vært lettere å gjennomføre i starten av mai for eksempel... Da er vel mange fortsatt ute i permisjon og folk har ikke begynt å reise på ferie enda...

 

Var oppe en tråd her i går ang folks ferieplaner, tror mange skulle bort i juli...

 

Hvor i landet skulle det ha vært, da? Uansett hvor man bor i landet så klarer alle å komme seg til Oslo... Så det vil kanskje være ett naturlig valg? Eller så hadde det kanskje vært greit å treffes i Trondheim (den stemmer vel du for, Sanna&Simen?!). Da blir det liksom midt i landet... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo an å prøve! Bør vel kanskje se hvor flertallet er lokalisert hen, og så finne et passende sentralt sted. Nå vet jeg ikke hvor noen av dere bor - skjønte av denne tråden at vi i hvert fall har ei fra TRondheim, men hvis det er ei som bor i Trondheim og ei som bor i Kirkenes og 40 i Østfold, blir det muligens litt upraktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor ca. midt imellom oslo og trondheim så for oss går begge deler greit :-) Men skal jeg stemme så må det nesten bli trondheim :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så tenker jeg at Oslo er på en måte mest sentralt. Uansett hvor man bor i NOrge så går jo alle fly, tog og busser hit... Men siden jeg selv bor i Oslo føler jeg kanskje at det er urettferdig å hevde at alle skal reise hit! ;o)

 

Jeg tenker derfor at Trondheim er ett annet lurt sted. For fly-Norge deles vel litt to. Så om man enten bor i nord eller sør, så blir det vel lik pris å fly til Trondheim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...