yvve73 Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Tenkte jeg skulle presentere meg, er ny på forumet. Vel, jeg var innom her for fem og et halvt år siden, da jeg var gravid med jenta vår. Hun har nettopp fylt 5 år. Og hun har såååååååå lyst på en lillebror eller lillesøster. Hittil har jeg nok hørt mest hjemme på "Når mannen ikke er klar", men etter en del masing og argumentasjon fra meg, fikk jeg ham på glid. Jeg har hatt lyst på nr 2 i flere år, men han har hatt en del dårlige argumenter for at han "ikke var klar" som han sa. Jeg sluttet med pillen i oktober, og har hatt EL flere ganger etter det. Tror jeg i alle fall. Så nå er vi prøvere. Jeg har brukt piller siden jeg var 16 år, nå er jeg 33. Hadde kun opphold da jeg ble gravid med jenta, og en liten stund etterpå. Så min kropp har fått i seg nok av dritt for å si det sånn. Derfor er jeg så usikker på hvordan man merker EL. For å si det sånn har jeg hatt et par tre dager i mellom hver mens hvor jeg har hatt sinnsykt vondt i magen. Det føles nesten som at alt "detter ut". Vondt å gå osv. Er det noen som har hatt det sånn?????Derfor tror jeg at jeg har hatt EL en av de siste dagene. Og vi har prøvd for harde livet, så nå er det bare å vente. Det er så spennende. Håper det går like fort denne gangen som sist. Da satt den med en gang............. Ble litt langt dette her.......
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Velkommen hit. Ja jeg har det slik under hver el. Jeg greier såvidt å stå oppreist... og har sååå store smerter i magen der eggstokkene er. Lykke til fremover da!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Velkommen tilbake:) Håper du ikke blir her lenge;) Ang det du sier om EL smerter, jeg har det sånn noen måneder, vondt å sitte og stå og i det hele tatt.. Mens andre måneder merker jeg ingenting.. Så jeg bruker EL test og temping nå! Det funker kjempebra, og jeg er helt sikker på når jeg har EL.. Temping anbefales på det varmeste!!! Lykke til:)
yvve73 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2007 Foreløpig har jeg bare notert i kalenderen min hvilke dager som er vonde, og jeg ser jo etter tre perioder at det er et mønster her. Hvis ikke dette funker i løpet av et par måneder, så får jeg kanskje bruke tester jeg også.....Håper det ordner seg av seg selv...
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Ja,det er helt klart det beste!! Mindre testing og fokusering er vel bare en fordel!! Håper det klaffer for dere raskt:)
mukle Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Jeg hadde store smerter i magen de første mnd etter å ha sluttet på p-pillen etter mange år. Var så vondt at jeg engang ringte legevakten faktisk! Fikk da høre at det var vanlig m smerter i forbindelse med at kroppen skulle komme igang m eggløsning igjen. Det var skikkelig vondt, 2-3 dager husker jeg. Spes når jeg satte meg ned.
mukle Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 ...glemte å si at det var under EL at smertene var der, ganske sikker på at det var ganske akkurat da fordi jeg ble gravid:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Lykke til og velkommen til oss .)
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Hei, hei! Får si velkommen tilbake da, og lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå