Gå til innhold

Til; Maria har tvillinger i magen

Scorpio77- 3 Håpefulle(",)

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser du går til kontroll/UL annhver uke?! Går du også til kontroll på SØF? Jeg har termin noen dager senere enn deg, er 22+3 i dag. Var på første kontroll på SØF på torsdag, alt så bra ut og hun ville ha meg tilbake først om 4 uker!!!!!!! Jeg fikk ny time om 3 uker...(",) Syntes det var litt lenge jeg..?!

Fortsetter under...

heeeei på deg=)=)

ja,jeg beynner med det først nå da..etter en undersøkelses ul i uke 17 (ca) fikk jeg beskjed om at jeg fikk time i posten...så da fikk jeg time rundt uke 21...4 uker etter...og i uke 21 fikk jeg da 2 uker etter..alså i uke 23...så da skal jeg tydligvis begynne med annhver uke nå..men om du venter toegget så vil du gå dit 1 gang i uke helt fram til du er litt lenger på vei...

i mitt tilfelle må de behandle meg som jeg skulle ventet enegget..(mener jeg) og de tror/vet at jeg har 1 morkake og da kan det skje saker og ting(tydligvis)..den ene babyen kan stjele all næring og blod fra den andre..og da må de jo følge med på dette..mer enn 1 gang i mnd..så hvis du har en morkake eller venter enegga,ville jeg snakket med de om dette..men du,du kan jo snakke med de om det uansett..spørr hvorfor du ikke går annhver..så får du svar..=) håper du skjønnte..hehe..ble litt mye kanskje...

men hvor bor du da??hvordan er formen? =)

klem...

Heei!

Vet ikke om våre er en-eller toeggede. Vet bare at det er 2 gutter - så da kan det jo være begge deler(",) Spurte senest nå når jeg var på Fredrikstad om hun kunne se det.. Men, hun sa at det kunne vi ikke se sikkert før de var født - evt ved DNA test.. Ja, ja..

Det du sikter til er TTTS - har lest om det jeg også, og tenker selvfølgelig på det jeg også.. Skumle greier!!!

Nå skal det sies at våre fortsatt er stort sett akkurat like store, ikke mange mm differanse i målene de tar.. Vet ikke om det har noe å si?

Jeg bor i Moss.. Formen er stort sett veldig bra! Vi har ei lita jente som blir ett år i februar - så dagene er ganske så hektiske her.. Kjenner jeg er skutt når hun legger seg syv på kvelden(",)

hei igjen..nå er jeg tilbake fra sykhuset og de er flotte og fine enda..tv1 har litt større hode,fordi det er litt klemt på siden og tv2 har litt større mage..men de er alikevel kjempe like i str..det er flott...

jeg vet alså ikke hvorfor jeg går dit annhver uke..men jeg sa at jeg satt pris på det..så jeg fikk om 2 uker nå å..du kan jo høre om du kan få det åsså..=)

foresten,vi trodde tv1 var en gutt...men hun sa at den var meget feminin,men hun var ikke sikker..hehe..så dette blir spennende å se..kommer det gutt>?jente?eller hva lissom..hehe..=) gleder meg..

jasså...ei på 1 år ja.-hehe...harding du=) stå på..

siden dine to er rimlig like så er jo det bare flott=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...