Gå til innhold

når ca er egg uttak etter mensen?er det en spes dag eller kan man styre det litt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan fortelle hvordan det er med meg: ringte inn mens26.jan. Starter på spray 14.feb, sprøyter 6.mars, og ul 16. mars. uttak i uke 12. så litt over en mnd. fra mens til uttak sånn ca.

lykke til:)

nei, har mensen nå, og skal ha en mens før jeg starter med sprøytene. jeg må ha en mens før sprøytene, pga de skal vite at jeg er nok nedregulert.

Jeg holder til i Hgsd, du da?

Men hva er screening egentlig??

De sa bare at jeg skal ringe inn neste gang og så skulle de ta screening og blodprøver og på neste mens tror jeg jeg skule starte opp.

Håper bare de kan regulere slik at det ikke krasjer med påsken..skal på samtale nå 31 jan så da får vi se hva de sier..

lykke til til deg!!

Annonse

jeg vil tro at dersom påsken kommer mens du holder på, så må du nok bare gå på sprayen litt ekstra, slik at du kommer over påsken!

Håper det for din skyld:)

klem

I fjor var det mange som fikk ei ukes tid lengre med spray pga påsken.

Men det kommer jo litt ann på hvordan du havner ifh til påsken da.

Hvis det er slik at du ridsikerer å havne et par dager ut i påskedagene med utakk vil de vell helst ikke sette deg i gang.

Da er klinikkene helt steng. Hvertfall Sankten.

Det går ikke ann å gjøre så mye, eggene er bare klar når de er klare.

Men det går ann å endre litt på mensen! Kan jo bruke primolutt få den ei uke tidligere feks.

Det beste er å ta en prat med klinikken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...