Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DNB, ikke fornøyd... skal bytte til nordea.. det har sambo gjort, må bare få overført låna osv..... så blir det byebye dnb....

Skrevet

Ja har dnb jeg også, og er ikke fornøyd jeg heller!!! Lurte litt på Fokus bank jeg!! Samboeren min har et billån hos Nordea og de setter opp renta mer enn hva den er gått opp!!

Men kasnkje annerledes om man er totalkunde!!

Skrevet

Jeg har DnB, men jeg er jo aldri fysisk i banken. Bruker kun nettbanken, og den er jo grei nok.

Men det irriterer meg at dem tar bet. for ting jeg gjør selv, som f.eks bet regninger.

Men tenke jeg skulle bytte til Storebrand, den er gebyrfri.

Grunnen til at jeg er i DnB er nok fordi jeg har vært kunde der i 16 år.

"Gammel vane er vond å vende..."

Skrevet

Sparebanken Sogn og Fjordane her, og er superfornøgd med den! :) Bortsett frå at det koster når eg tek ut penger i minibanken hos dei også.

Skrevet

Sparebank 1 fornøyd jeg.. Bruker egentlig bare nettbanken da.. og bankkortet..

Billig å bruke

Skrevet

sparebanken sogn og fjordane her og,veldi fornøgd eg og,men litt høg rente på lån :( vi lure på å bytte av den grunn,men i banken e dei kjempehyggelige :)

Skrevet

Hvorfor er dere misfornøyd med DNB Nor? Bare lurer, vi har også det... Er sambo som styrer med nettbanken osv. Svigermor jobber der, så der er derfor vi har det da. Andreas har fox og pia sparekonto...

Skrevet

Jeg har brukt dnbnor og er misfornøyd med:

1 høye gebyrer/avgifter og månedspris

2 Ba om kun brukskonto uten kreditt og sparekonto; fikk mastercard og brukskonto med masse kreditt. Ringte for å si fra at det var ikke det jeg ville, men fikk ikke sagt det opp!! slå den! Det MÅTTE jeg ha og det var jo bare å la være å bruke kreditten om jeg mislikte det.... (åhallo!)

Skrevet

Vi er studenter, så vi betaler ikke bebyrer, har student1-2-3 avtale. Det er veldig greit... Irriterende å ikke få det man ber om. Skjønner den.

Skrevet

Jeg har DNBNor personkonto. Veldig misfornøyd.

Årsak: de greide å sende visakortet mitt feil 4 ganger når jeg bestilte nytt. Og da til en adresse jeg aldri har bodd på og ei heller hatt folkeregistrert! *sinna fremdeles*

Jeg har Nordea personkonto. Mellomfornøyd. Løsningene er gode, veldig fornøyd med banken i sin helhet, men det er en gammel mann som jobber i skranken som er en superdust og jeg greier å støte på ham hver eneste gang, og han er så nedlatende og ufordragelig at jeg faktisk vurderer å bytte bank bare for å slippe fyren.

Jeg har også Sparebanken Øst, sparekonto og huslån. Er kjempefornøyd med dem. Ingenting å utsette og de er den banken jeg har hatt så langt som er best på kundebehandling. De har greid å beholde "lokalbank" følelsen selv om de er blitt store.

Skrevet

nå har jeg sparebanken møre... er fornøyd..har ikke noe lån eller noe men servicen på andre områder er bra:)

kommer til å flytte over til Romsdals Fellesbank når vi flytter...av praktiske grunner:)

Skrevet

Jeg er misfornøyd med DnbNor fordi jeg synes de er høye gebyrer, og når jeg skulle ha Visakort (skulle utenlands) MÅTTE jeg ha med kreditt, pluss at jeg i tilegg fikk mastercard med kreditt og det var jeg ikke interressert i!!

I banken maste de om at jeg skulle bli totalkunde og når jeg sendte inn søknad fikk jeg avslag (hadde akkurat begynt i jobb), var tilfeldig i banken igjen og de fortsatte å mase.. Og når jeg først hadde fått det fikk jeg aldri bankortene!! Så etter to og en halv måned forlangte jeg at de skulle sende til banken min, så fikk jeg komme dit å hente..

Bare tull igrunn.. Noah har Fox og Pia konto. Jeg har sparekonto og lønnskonto..

Men når jeg har sett over hvor mye vi betaler i gebyrer etc og vi skal ta opp lån til hus så vil jeg ha en annen bank.. Må spare inn på det man kan! Må jo selvfølgelig se på hva som er mest lønnsomt...

Skrevet

Sparebanken Vest, og ha hatt den siden eg ble konfa... Veldi fornøyd, bortsett fra at de gikk ut av 1-avtalen m de andre bankene, som gjør at eg må "hjem" hver gang eg skal gjøre noe i banken.... Men men...

Skrevet

Skandiabanken. Fornøyd. Ingen gebyrer og det setter jeg høyt. Er jo en nettbank, men jeg hadde aldri gått i banken uansett, så passer meg bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...