mammaen te Noa:) Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Var på ultralyd i går og det var helt fantastisk. Er 23 uker på vei og alt så helt bra ut. Så er kjempe happy men babyen lå me beina samla så vi fikk ikke se hvilket kjønn det var. Hadde i tillegg navlestrengen mellom beina så det var umulig å se. Vil ha begge deler like masse, men lurer sånn på hva det blir. Kan man da be om ny ultralyd? Koster det mye?
(Muskat) Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Du kan bestille privat UL, vet ikke hvor mye det koster.Tror det er rundt 500,- (+ -)men det kommer sikkert an på hvor i landet du er. Du får kun den ene ultralyden i svangerskapet med mindre jordmor eller lege ønsker deg til flere.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 jeg tok ul på volvat i fredrikstad,det kostet 700kr...3d ul koster rundt 1500kr...
Potetstappe Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har fått ultralyd hver gang jeg har vært hos fastlegen min. Så har vært der 4 ganger alt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå