Gå til innhold

Jeg har værdens penest baby!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 2 1/2 mnd.

Hver dag studerer jeg det lille vidunderet mitt, og tenker "jeg har verdens peneste gutt". Og er såååå stolt av han.

Synes det er så fantastisk at vi alle er laget slik at alle har verdens peneste barn, hvis dere skjønner hva jeg mener...

Jeg har det i hvertfall ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, skjønner akkurat hva du mener:) Jeg har også verdens fineste sønn:)

Skrevet

ja, rart det der egentlig =)

For jeg har også verdens vakreste gutt =)

Hurra for alle de pene babyene våre

Skrevet

Har jeg også!!! Er ikke en ting jeg ville forandret på han!!! Perfekt er han! Elsker han over alt på jord, og er super stolt av han!!!

Ja er kjempeflott at vi mennesker er laget slik!! Er godt vi er laget slik også!!

Skrevet

Er det ikke en deilig følelse:) Vi har også verdens nydligste lille gutt, og når han smiler smelter jeg helt... Og i tillegg er han så snill og go'!

Skrevet

Husker når jeg gikk gravid, at jeg "ønsket" meg en jente.

Men med èn gang jeg fikk gutten min på magen, så ville jeg ALDRI i verden ha byttet han i en jente om jeg hadde blitt tilbudt det!!

Merkelige greier den morsfølelse-tingen...

Skrevet

jeg må nok skuffe dere og si at datteren min ER finere :P hihi

Skrevet

Sorry og måtte skuffe dere,men sannheten er at jeg og sambo har verdens fineste gutt:))Rett og slett verdens fineste!

Hihi...

Skrevet

Hehe...jammen verdens herligste lille gutt ligger jo i senga si her hos meg :)

Godt det er masse herlige babyer rundt om kring :)

Skrevet

Synes plutselig absolutt alle babyer er nydelige jeg nå :-)

Skrevet

Jeg melder meg på denne! Synes jenta mi er superskjønn!

Skrevet

Jepp!

Tenk dere, hvordan jeg har det. Jeg har nemlig de to vakreste babyene i hele verden, hihi :-D

Nå ble dere vel missunnelige tenker jeg *knis*

Skrevet

Har dere stjålet gutten min???????????

Er jo han som er verdens vakreste!

*Forte meg inn og se i senga om han ligger der*

Skrevet

Ingen vits i og diskutere hvem så har den peneste babyen for jeg har verdens nyyyydeligste lille jente:-) :-) !!!

:-) :-)

:-=))

Skrevet

Trodde jeg var blitt "gal" kunne liksom ikke huske at jeg startet tråden... hehe ;)

.....hAR VERDENS nydeligste jente! ;)

Skrevet

Eg har og verdens NYDELIGSTE jente =) - vi e heldig alle sammen som har de nydeligste babyer :-)

Skrevet

hehe.skjønner deg godt..bare at det er jeg som har verdens søsteste og peneste baby... hun er bare helt fantastisk...;)

Skrevet

for å være erlig så er det flott at naturen har gjort det slik at en forelsker seg på en måte i sine egne barn.

jeg har to av verdens vakreste barn. min datter på 7 år er fortsatt den søteste jenta jeg ser. og da nå når jeg har fått lillemann er han den søteste babygutten jeg har sett.

Skrevet

Jeg har den SØTESTE jenta og den NYDELIGSTE!!! hehe...... :D

Skrevet

MIn jente er vakrest i verden.. Ingen tvil om det iallfall :) Nydelig på alle måter!!

Skrevet

Er vist jeg og samboern min som har verdens peneste baby, men lett å ta feil veit du ;-)

Så på bildet på profilen din at guttene våre hadde samme "pendress". Synes den var utrolig stilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...