Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Og jeg aner ikke hvorfor. Er egentlig fornøyd med jobben min og trives, men ofte er jeg i "tåka" og greier ikke å tenke klart. Dessuten er jeg så mye trøtt og lei! Sykmeldt 40 % pga bekkenløsning, men det hjelper ikke stort. Huff, så sytete jeg er... Flere som ikke strutter av arbeidslyst?
Love my kidz Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Njaah.. strutter vel ikke akkurat av arbeidslyst... men akkurat nå er jeg i en fiin periode, har masse energi og formen er upåklagelig. Men min jobb er litt hard, så jeg regner med at det dabber av snart...
pillis Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Blir gjerne med på din sutre linke her. Kjenner meg veldig igjen og vet ikke hva jeg skal gjøre. Er ikke sykemeldt og har ingen plager men det hjelper liksom ikke. Er fryktelig lei om dagen og har en veldig bra jobb så det burde ikke stå på det. Usj å fy føles ikke riktig å syte når man egentlig er så heldig.
tobarnsmoriaugust Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 ...Jeg våkner opp hver morgen og håper på å få en telefon fra sjefen om at firmaet har gått konk :-) Hadde vært så deilig..hehe...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2007 Ja, det må være lov å syte innimellom. Jeg har så sinnssykt mye å gjøre også, så jeg prøver å jobbe 100 % på 60 % av tiden. Men vet ikke hvor lenge jeg holder ut på den måten... Kan det være at vi ikke har den samme interessen lenger siden vi snart skal ut i permisjon? Litt over to måneder igjen for min del.
@nita+Sebastian Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Henger meg på denne her ) Har ligget rett ut i hele helgen, helt utslitt. Var hos legen i stad og han sykemeldte meg 50 %, nå gjenstår det bare å fortelle det til sjefen min. Det gruer jeg for. Har hatt veldig mye kynnere den siste tiden så jeg prøver å trøste meg med at det er et kroppslig signal om at sykemeldingen er riktig for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå