Enliiitentil? Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Blir redd jeg... merker at bebisen flytter på seg, med rompe, armer og bein og merker hodet mot urinblæra... men syns sparkene er sjeldnere... Men de kjennes hver dag, mye i korte perioder... og så kan det gå et par timer igjen. Har forresten morkaka foran ungen, men har kjent mer spark før...
mars-baby Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Noen barn blir jo litt roligere etterhvert, det virker jo som du kjenner litt gjennom hele dagen. Jeg er selv snart i v 34, og synes kanskje det skulle roe seg litt, tar helt knekken på meg. Men ta en tut til jm er du urolig.
m@rie82 Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 heisann!! jeg merket også en stor forandring i bevegelsesmønsteret til vesla i magen rundt uke 32. nå er det mer "seige" bevegelser og ikke slik det pleide å være. har nok blitt mindre plass der inne...
MES81 Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Jeg kjenner også liv nesten hele dagen, men ikke sånn som det brukte å være liksom. Kjenner jeg blir så glad da andre kjenner det samme, for da er det vel helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Jeg er like langt og føler akkurat det samme. Jevnt gjennomhele dagen, men ikke like sterke spark. Har vært inne en gang og fått kontrolert liv i uke 29, da hadde hun bare snudd seg og jeg kjente ingenting på over en dag. Da sa de at jeg bare måtte komme igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå