Lykkelig til snart to:) Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Vurderer å kjøpe et par av disse strømpebuksene, må jo være lettere å lære å krabbe når de får bedre feste på knærne... Er jo ganske tøffe og da. Eller er det egentlig bortkastet penger?? 199kr pr stk, + porto på 85 kr (sendes fra sverige). www.krypbaby.com
LivetErEnLek Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har fått noe lignende av svigemor til tulla vår og den er kjøpt på baby shop. Har antiskli på knærne og føttene. Hvorfor man trenger antiskli på rompa for å krabbe skjønner ikke jeg da... Mulig det er for at de ikke skal gli når de sitter? Tror de kostet rundt 100 kr der. Men helt ærlig synes jeg det er noe stort tull. Ungene lærer å krabbe når de klare for det, og hjelpe til med antiskli tror jeg er å gjøre dem en bjørnetjeneste. Hva når de har på vanlig strømpis da? Blir jo en helt annen teknikk det.
Brava Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 har sett på de kryp sine jeg og, men fant ut at det var tull. Og dyrt! men de er jo kule
Lykkelig til snart to:) Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2007 Er helt enig med deg, vi tenkte egentlig sånn helt i startfasen, men har de det på babyshop kjøper vi de der. Takk for tipset:)
IAIA Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Jepp.... Kjøpte en hvit og en blå.... Vet ikke helt hva jeg synes om de.... Kan ikke tørkes i trommel :-( Antiskli på knærne havner liksom på siden av leggen.... Neeei.... Ikke verd pengene... Prøv heller et par på Babyshop hvis de hadde der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå