lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 til jernbaneapoteket for å kjøpe en ny grav.test. orker ikke vente til mandag. er kvalm, svimmel, vondt i hodet, oppblåst og "fyllesjuk" Stikker kraftig i magen osv og. Så hvis dette ikke er graviditet, så får jeg noik sjekket egglederne mine på mandag håper jeg. Begynner å bli skikkelig redd for at det er noe galt her Skjønner ikke hvorfor jeg skal ha det sånn, hvis det ikke er graviditet. Har nå hatt denne tilstanden siden ca en uke før ikm (21 januar) Så kryss fingrene for meg jenter. Tester nok i morgen igjen ja. Åååh, om den bare kunne blitt positiv
prøver3 Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 åå... ønsker deg masse lykke til i morgen da
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Ja krysser masse!!!! Kjempespent!! Håper det virkelig er en spire som klusser for deg, ikke noe annet... MASSE lykke til!!! Regner med at du seff holder oss oppdatert ASAP i morgen;)
Canutte Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Lykke til imorgen Lioevr!!! Skal krysse fingrene for deg ja, og følger spent med her inne imorgen :-)
miranda&gullungene*08&09* Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Lykke til! Håper at det er din mnd!! klem
liljamin Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 lykke til i morgen! krysser fingrene for deg:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2007 Takker jenter DET trenger jeg hihi begynner bare å bli redd for at det er en sånn utenfor livmoren eller noe..? gleder meg til å få sjekket alt, å finne ut av ting noen av dere som skal teste i morgen eller?
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Ja.. jeg har nok bestemt meg for å teste i morgen tidlig! Det blir nok bare en strek, men da vet jeg det.. Klarer nok ikke la være!! Men håper du får to sterke blå!!!! Alt er nok i orden, tenker jeg!! Kanskje du bare er kjempegravid:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2007 he he får håpe på det. hvor lenge er det til din ikm? tror jeg har spurt tidligere, men husker ikke :/
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2007 #11 Skrevet 27. januar 2007 Kan ikke huske alt, har som regel nok med å huske alt med seg selv;) Tirsdag er den store dagen... Men jeg er ikke flink til å vente.. Har vurdert veldig fram og tilbake.. Tror jeg tester for å få ro i sjela.. Ingenting som tyder på graviditet, men carten på ff viser en liten nedgang i tp 3dpo, og jevn stigning etter det.. Eneste positive tegnet..men min første pp med temping, så vet ikke hva som er normalt for meg..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. januar 2007 oi oi oi det er jo kjempebra da hihi håper vi får blå kryss begge to
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2007 #13 Skrevet 27. januar 2007 Er det kjempebra??? Er litt grønn på temping egentlig.. Men du kan se på den hvis du vil?? Vet ikke helt hva jeg skal si om tempen i dag.. hørte ikke klokka, og tempet flere timer for seint.. og da kan man kanskje ikke regne med den?? http://www.fertilityfriend.com/home/181088
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. januar 2007 du skal ikke registrere de tempene nei. men ellers så det jo veldig bra ut da krysser fingrene masse for deg nå altså
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2007 #15 Skrevet 27. januar 2007 Nå fikk jeg enda litt håp:D Var litt usikker, men nå er det jo faktisk bare få dager til IKM, så det er litt mer håp for at den ikke skal synke!! Men visste ikke at det var ett så godt tegn:) Krysser fingra for oss begge!! Lykke til i morgen tidlig, skal tenke på deg mens jeg tisser på pinnen selv!! Kanskje det endelig er vår tur??!!! Det er jo forresten store sjanser for deg da, veldig store!! Har trua jeg nå Ha en fantastisk natt, og lad opp allt hormonene så de er klare i morgen!!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 28. januar 2007 #16 Skrevet 28. januar 2007 Testen er tatt, og den er fantastisk negativ.... Som forventet... Krysser fingra for at det klaffer for deg da:)
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. januar 2007 #17 Skrevet 28. januar 2007 Så spennende! Håper den nye testen viser positiv! Jeg har nettopp testet positivt selv, og her også stikker og strekker det så det gjør ganske vondt til tider. Det er ikke farlig, bare livmoren og ligamenter som vokser og strekkes. Det går nok bra skal du se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå