Gå til innhold

skikkelige menssmerter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt noen kraftige menslignende smerter med jevne mellomrom i dag, de er så kraftige at jeg må på do å gjøre nr hver gang. akkurat som om jeg blir dårlig i magen av de.

kan det være noe på gang allerede nå ? ( har hatt det nå i 2 - 3 uker da, men ikke så kraftige smerter som i dag..) eventuellt, hvor lenge gikk dere med slike smerter før det skjedde noe?

de er ikke regelmessige, men kommer en god del ganger i løpet av dagen.

er i uke 37 + 1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å gjøre nr 2 skulle det jo stå der da.....

Skrevet

sånn har jeg også hatt det i dag! Er 37+6 idag... akkurat som at tarmen holder på å tømme seg. Jeg har også hatt "strålinger" eller "stikninger" fra nederst i magen som på en måte renner ut i underlivet. Vanskelig å forklare! Men menstrasjonssmertene i korsryggen tar jeg som et tegn på at kroppen forbereder seg at det store skal skje! Nå eller om 1, 2 eller 3 uker.... Ganske spennende å være førstegangs egentlig..vet jo ikke hva man skal kjenne etter:)

Skrevet

nei, der er jo helt umulig å vite. spennende, men jeg håper for guds skyld at hun ikke har tenkt til å komme i natt, for typen har tatt seg noen pils;)

ikke det, han er jo edru da, men ikke kan han kjøre og da får vi problemer siden vi må levere sønnen hnas fra oss før vi kjører til noen fødestue...

jeg satser på at hun har tenkt til å vente til onsdag tidligst, har veldi lyst på februarbaby. men onsdag, da må hun gjerne komme med en gang! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...