Gå til innhold

Vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 23 og har ikke lagt på meg noe. Er det ikke vanlig å ha lagt på seg noe til nå? Hva skjer om en ikke legger på seg? Spiser mer enn vanlig da, men er aktiv og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller ikke lagt på meg noe da jeg var i uke 23 i forige svangerskap. Den gangen veidde jeg faktisk mindre etter fødselen enn det jeg gjorde før jeg ble gravid. Hvis du har noen ekstra kilo fra før du ble gravid så anbefales det faktisk at du ikke går opp så veldig mye i vekt. Dessuten tar babyen det den trenger så det er på en måte deg det går utover, hvis du skjønner hva jeg mener. Du får definitivt beskjed om det hvis legen/ jormor mener at mdin manglende vektøkning ikke er forsvarlig. Dessuten kan jo kiloene ennå komme ramlende over deg. Så lenge du spiser variert og holder deg i aktivitet så skulle jeg ikke tro at du har noe å bekymre deg over.

Skrevet

Er i uke 26 nå og har i det siste lagt på meg 2 kg. Var rundt uke 23 jeg før jeg la på meg noe i det hele tatt. Ikke uvanlig det, babyen tar masse næring vett ;)

Skrevet

jeg begynte å legge på meg i uke 21-22. Er i uke 24 nå og har gått opp 2-3 kilo. Hadde håpet å stå stille leitt lenger siden jeg har en del å gå på, men det ser ut til å bli vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...