Gå til innhold

Hmm tror jeg er overnervøs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på besøk imårn, og kompisen til en kompis skal hente meg og misten og kjøre åss inn til seg. Det er ca 15-20min kjøretur i masse svinger og på en særdeles glatt vei, og denne kompisen er ikke den flinkeste sjåfør, og har det med å råkjøre. Har mest lyst til å avlyse hele turen :/ Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avlyst uten tvil. Det er kun jeg og "pappaen" til Martin som får kjøre med han i bilen. stoler ikke på noen andre.

Skrevet

Puh det er ikke bare meg altså. Avlyser likegreit hele greia da, er litt for dyrebar last etter min mening :)

Skrevet

spør om du kan kjøre da vel!?

Event. formane om at han må kjøre veldig forsiktig.

Skrevet

Hadde jeg bare hatt lappen så. Vel, er ikke sikker på om d nytter så veldig skjønner du. Han tåler ikke å få andre biler opp i rumpa, da gir han gass heller enn å slakke ned. Det er jeg litt redd for. Ganske hissig av seg

Skrevet

ja, hvis du føler det sånn så avlys (jeg ombestemmer meg)

Skrevet

Hadde avlyst uten tvil,ville aldri risikert at noe skulle skje pga uansvarlig/ hissig sjåfør. Babyen er altfor mye verdt til det syns jeg. Så hvis du ikke har andre muligheter ville jeg nok blitt hjemme :)

Skrevet

Ja jeg tror nesten det er tryggest:/ Dumt av meg å si ok til å begynne med

Skrevet

Får finne på ei unnskyldning som ikke oser løgn. Ekke flink å lyve.. Noen forslag? *humre*

Skrevet

Si ungen ikke er helt i form. Personlig ville jeg sagt det som det er, han har ikke vondt av å høre sannheten om kjøringa si før han risikerer å drepe seg selv eller andre. Bedre med en fornærma venn enn en dø en.

Skrevet

Han er fullt klar over det selv, nytter ikke å si noe. Så blir nok å dra en spansk en er jeg redd

Skrevet

Avlys! Si at ungen har kastet opp et par ganger og da vil du ikke dra den med!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...