Gå til innhold

Åååå, har så lyst til å flytte!!!


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Men er så forbanna dyrt og jeg finner jo ingenting i "vår" prisklasse som er sånn "wow, den må vi ha"

 

har vært på et par visninger og sett, men ingen som er sånn flytt rett inn og ikke gjøre noenting..

 

Har heldigvis en leilighet vi eier og som er helt ok å bo i, men bor i blokk, underetasje (drasse med vogn opp og ned hver dag) og bor på enden. Men med en nabo ved siden av som er glad i en fest (ungt par uten barn) og en nyskilt far oppe, så blir det ofte fester til langt på natt. Og det høres jo godt gjennom betong vegger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner det godt, jeg. Da vi fikk førstemann her bodde vi i en knøttliten leilighet på 32 kvadrat - vasket badet når jeg tok en dusj... Og med studentleiligheter følger nærhet til studentfester - også andres:-(

 

Men vi har kommet et stykke siden den gang, da! Nå er det bare kaldt her, for vi totalrenoverer, og det er ikke plast på innsiden av alle veggene for å hindre trekk! Jepp - ullklær og sprengfyring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid så flyttet vi hit hvor jeg bor nå... Og vi er superfornøyd enn så lenge. Bor på Stovner/Vestli. Når man kjører RV4 oppover så ser jo området ut som en diger betongkloss. Men det er så mye koseligere her enn jeg trodde. Masse grøntområder, tre minutter til slalombakke (bare for barn da), fem minutter til skihytte og lysløype, masse idrettsplasser, 6-7 minutter til digert kjøpesenter, 25 minutter med T-banen til sentrum. 8 minutter for meg og 12 minutter for mannen min med bilen ned til jobb... Store leiligheter som ikke koster "skjorta". (Sett i forhold til dagens boligpriser, vel og merke!)

 

Eneste aberet er jo "våre nye landsmenn". Er over 50% på skolene her, enkelte skoler er borti 90%....

 

Så dette er vel ett mellomstopp for oss til vi finner ut hvor vi vil bo hen. Hvor ønsker vi at Karsten skal vokse opp og gå på skolen?! Vanskelig altså, vi grubler hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal vi legge inn bud på en leilighet med full kjeller (kan bygges ut) i Lillestrøm!!!!!!!!!

Men spørs jo om vi får den for det var sinnsykt mange på visning der!!! Skolen der er kjempebra og det er flere barnehager i gangavstand. Samt sentrumsnært og litt unna sentrum i tillegg! Barnevennlig med andre ord!

 

Gleder meg!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingrene for deg!! :o)

 

Ellers har jeg nå drevet litt reklame for Stovner/Vestli, du får komme hit, da vet du!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...