Gå til innhold

Hva skal til for å få vektestimering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde stor unge forrige gang (Men ikke over 4,5kg), og er redd denne blir enda større. Symfysemålene er cirka som forrige gang, men ligger over gjennomsnittet, men magen er likevel veldig annerledes og veldig mye tyngre.

Hva skal til for å få vektestimering, slik at man evnt kan være litt "forberedt"? Jeg vet at fødselen ikke nødvendigvis blir verre av stor unge, siden det er hodet som avgjør, men det er likevel litt med det å være forberedt på at ungen vil være stor, og ikke liten og "nyfødt".

Jeg vet det kanskje kan høres teit ut, derfor signerer jeg anonymt, men forrige gang følte jeg meg faktisk "snytt" for nyfødt-baby-følelsen, for babyen var så stor og sterk med en gang den ble født... Jeg føler det hadde hjulpet litt på følelsene mine om jeg evnt var forberedt på om dette ble enda en stor en... Huff, føler meg nesten som en utakknemlig dritt, jeg gleder meg fryktelig til fødselen og til å få se min lille/store engel, ikke misforstå det og tro at jeg ikke vil være like glad om den er stor enn liten, men det er vanskelig å forklare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en jente på 4900 sist, og er veldig glad jeg slapp den veldig nyfødt perioden.

siden denne var såpass stor blir jeg nøye målt denne gangen så den ikke skal bli større. (litt tungvindt når de skal ut, men veldig veldig greit etterpå synes jeg)

Du kan jo få en ny UL å be dem måle fordi du er urolig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...