Gå til innhold

Hadde noen av dere mensen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om jeg er gravid, men jeg har ikke testet av den enkle grunn at jeg hadde helt vanlig mens (6 dagers mens) for en uke siden. Men nå begynner jeg å tvile, for jeg får rosa utflod, har aldri hatt det før og er svært trett og svimmel fortiden. Burde jeg invistere i en g.test? (jeg er student, så vil helst ungå alle utgifter jeg kan få;-)

 

Hadde noen av dere gravide mensen den mnd dere ble gravide? I såfall, var den unaturlig, eller helt normal?

 

Hilsen en bekymret student...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen kan ha mensen gjennom hele svangerskaper,ei vennine av meg oppdaga ikke at hun var gravid før i 5mnd, siden hun hadde mensen hver mnd til venta tid,og bekymra seg ikke for at hun kanskje kunna være gravid...at du er trett og svimmel kan høre med til et svangerskap...men det kan også ha andre grunner selfølgelig..men viss du hvet at du har hatt ubeskyttet sex den siste mnd, kan det være lurt å sjekke seg uansett...er helt enig med deg at de testene er dyre,særlig for en fattig student...men hvet noen har kjøpt slike "billigtester" på ei eller annen nettside..billigtester.com/no eller noe...eller så hvet jeg ikke om det er billigere å sende inn en urinprøve til apotektet eller på en helsestasjon, er du under 18 er det ihverfall gratis..kanksje noen andre hvet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke mensen, men den dagen jeg forventet å få mensen hadde jeg noen svake rosa striper i trusa. Men jeg har hørt at det ikke er så uvanlig å ha en blødning der man normalt ville hatt mensen i begynnelsen av svangerskapet.

www.babyplan.no har billige tester, men det tar jo cirka 5 dager før du får dem da, og du vil kanskje vite svaret før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...