Gå til innhold

HVA SKAL JEG VELGE?

Anbefalte innlegg

Har bitt meg merke i navnet Thea for mange år siden. Nå ser det ut til at jeg venter ei jente. Har gutter fra før.Men så blir jeg i tvil når jeg ser denne lista, at Thea-navnet ligger blant de mest populære navn. Så kom jeg over Mathea. Har ikke hørt det før, og vet ingen som heter det. Syntes det var veldig fint det også. Noen som vet om dette navnet er nytt i bruk eller? Er dette Mathea pent eller unormalt? Smak og behag selvfølgelig, men ønsker å høre litt meinger her. Skal jeg velge Thea eller Mathea?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7970774-hva-skal-jeg-velge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om ei Mathea og syns navnet er veldig fint, aner ikke hvor gammelt navnet er.

Personlig liker jeg godt både Thea og Mathea, vanskelig å si hvilket jeg liker best. Har mannen din noen favoritt blant de to? Tror dere må velge det navnet dere liker aller best, uavhengig av populæritet, det kommer hvertfall vi til å gjøre (liker også poppisnavn).

Annonse

Ja, det var akkurat det jeg også tenkte. Men ble litt redd for at man kunne bli så opptatt av å finne en annen vri, at jeg plutselig overså at navnet var for sært. Men det ser jo ikke ut til at dere mener Mathea er for spesielt, for meg da . Sære navn er sikkert greie, men jeg ønsker ikke å bruke de. Navn som jeg liker skal helst være litt populær,men ikke "oppbrukt", på en måte..Er Thea det? Hvis noen skjønner hva jeg mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...