Gjest Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har ikke noe som helst lyst for tiden. Er helt dødt. Vil bare kose jeg;) Ligger inntil mannen min helt til vi sovner hver kveld. Er sååååå koselig;) Blitt mye mer kosete etter jeg ble gravid! men sex....Hva er det???
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Nesten aldri !! Jeg orker ikke.....og jeg forstå at sambo er frusteret. Men på den annen side skjønner han at dette kun er for en periode og er jeg i form så kaster jeg meg over han :-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Sex?? Hmm, vet ikke hva det er jeg.. Stakkar sambo, er helt sprengt han stakkar. Klarer bare ikke tanken på sex, mini sparker jo konstant, og spesielt hvis det er noe som skal skje så....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Samme her! sex? hva er det igjenn? liker å best å kose og få kos nærhet... sexen får vente til etterpå;-P... ikke særlig lysten når hun stikker armer og bein i siden på meg... kan jo se at hun beveger seg--- turn of;-)
Mamma Mirabell Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 tenker svært lite på sex gitt.. så rå sex er det ingen ting av. Hvist det mot formodning skulle skje noe så er det veldig stille og rolig.. Vondt over alt jo
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 sex..nei det har vi nesten aldri lenger.. Sukk..synes synd på mannen, men han er tålmodig og sier det ikke er noe stress. Veldig søt han. :0) Lysten min er komplett fraværende..ser på det som et ork, selv om jeg før syntes det var fantastisk.. Rart..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 er det jeg som er rar eller? jeg har fått vanvittig sexlyst etter at jeg ble gravid. her er det sambo som bremser. jeg sliter han visst helt ut. nå har han reist på sjøen, blir borte i 5 uker. så da kan han få samle krefter. he he..
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Vi har også hatt lite sex, og det er jo naturlig siden jeg har hatt vondt og vært krank både her og der.. Mannen min har vært helt fantastisk forståelsesfull, og ikke vært så pågående. Så når jeg nå endelig begynner å få tilbake lysten, er vi begge helt utsulta på sex!! ;D))) Men da blir det jo extra deilig!! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, heter det i ordtaket...! ))) Det er vel naturlig at vi damer tenker på andre ting enn sex, så vi har i grunnen utrolig flotte menn, som holder ut uten sex!!! Ikke sant, jenter??!!??? ))) Vi får ha det til gode!!!!! )))))
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Kanskje en gang i uka... Stakkars mannen min, men han sier det går greit heldigvis. Når vi først har sex, greier jeg ikke å nyte det heller. Har vært litt tilhenger av misjonær, men nå er magen i veien...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 27. januar 2007 #10 Skrevet 27. januar 2007 tja...endelig er det deilig igjen...så ca 3-5 ganger i uka=)
Love my kidz Skrevet 27. januar 2007 #11 Skrevet 27. januar 2007 Vi har ikke sex vi nei, har vært mest han som har bremset hos oss. Redd for å gjøre skade. Lysten min har vært bra i perioder etter at vi kom i 2.tri, men ligger heller og koser i armene på hverandre. Er blitt kløppere på Se & Hør-kryssord hehe :-D
Gøril og Jesper :) Skrevet 27. januar 2007 #12 Skrevet 27. januar 2007 jeg har vært så kvalm hele tiden, kastet opp fra morgen til kveld.. så har har det ikke blitt mye nei.. vil nesten ikke si det, men siden jeg testa pos 4 des, så har vi hatt sex 4 ganger... Det har vært de eneste dagene jeg ikke har vært kvalm.. håper kvalmen snart går over nå, tror mannen min lengter veldig.. men han er veldig forståelsesfull da :)
lillebolle83 Skrevet 27. januar 2007 #13 Skrevet 27. januar 2007 jeg går skole og ser ikke kjæresten min man- fre. så vi har litt å ta igjen i helgene..
MissPhun Skrevet 27. januar 2007 #14 Skrevet 27. januar 2007 Nada... Zero... Null... Niks!! Mannen har tre ben å gå på nå..
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 28. januar 2007 #15 Skrevet 28. januar 2007 Hmmmm...er i uke 16 naa, og det har vel vaert 3 ganger siden vi fikk positiv test tror jeg... Vi koser ogsaa masse, da, og synes vi har det bra begge to.
dikke Skrevet 28. januar 2007 #16 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er ikke sånn som dere jeg da... Her er det meg som presser på og han som bremser. Han synes det er turnoff med baby i magen. Men han er jo blitt mer kosete da.. og det er jo en positiv ting. Men han rygger hvis jeg blir klar for sex. Så vi har ikke mer en max en gang i uken
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #17 Skrevet 28. januar 2007 Tror ikke det er saa uvanlig, dikke. I 1. trimester "bremset" vi vel begge to--jeg fordi jeg var kvalm og ikke orket, og han fordi han synes det ble rart med babyen der. Naa har jeg forsaavidt noe av lysten tilbake, men han vil ikke bruke glidemiddel fordi han mener at hvis kroppen min ikke er klar for det (dvs. at det er Sahara der nede) saa er det kanskje en grunn til det. Pluss at jeg tror han innerst inne er litt redd for aa skade babyen--selv om vi begge vet godt at det ikke gaar ann. Det som er litt "komisk" er at vi giftet oss sist sommer, og hverken han eller jeg hadde hatt sex foer vi giftet oss--hverken med andre eller med hverandre. (Vi valgte begge aa vente paa den rette.) Vi er i starten av 30-aara begge to, og er derfor vant med aa bare kose i stedet for aa ha sex. Saa det blir til at vi synes vi har det greit begge to--savner det ikke saann enormt, sannsynligvis fordi vi aldri har blitt vant med aa "savne" det. :-) Trykker paa anonym-knappen jeg--litt for personlig. :-)
minime<3 in belly Skrevet 28. januar 2007 #18 Skrevet 28. januar 2007 Tja for oss så er det faktisk litt avhengig av hvordan han jobber og om vi har barn eller ikke... Jeg er nemlig i best for midt på dagen og når vi har barn eller han jobber ettermiddagen så blir det jo ikke noe. Men om jeg skal summere det opp så er det vel gjennomsnittlig 3 ganger i uka....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #19 Skrevet 28. januar 2007 Har kanskje hatt sex 10 ganger etter at jeg ble gravid. Har spurt om han synes det er for lite. "Jo, det er litt lite, men jeg har ikke hatt overskudd jeg heller" sa han. Er travelt på jobben for tiden og ungene krever sitt. Var superkvalm de første 10-12 ukene og nå er jeg tørr som bare.... Syns dessuten sex har vært vondt nå under svangerskapet, og det skal jo være godt....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #20 Skrevet 28. januar 2007 Her hos oss har lysten og nytelsen bare økt . Graviditeten har gitt en utrolig deilig felleskaps-følelse. Føler alle sanser er forsterket, orgasmene er sterkere enn noen gang. Har litt lyst hver dag, og nyter mann og barn og liv til det fulle. HERLIG!!!
VinterSol+2 Skrevet 28. januar 2007 #21 Skrevet 28. januar 2007 her går det opp og ned på dagsformen, tid og tilgjengelighet, -som vanlig. Klart ikke alle stillinger som fungerer så bra når det begynner å bli mage i veien (jeg har utrolig øm livmor..tåler nesten ikke trykk!) Men vi har da funnet de som fungerer! Men blir mye kosing ja. Jeg har et helt utrolig kose-og-nærhetsbehov! Vi har aldri gidde å telle gjennomsnitt vi da.. noen ganger kan det være så lite som sex en gang i mnd, noen ganger tre-fire ganger om dagen. Når begge har lyst,ork og mulighet, så slår vi til vi. Tenker det kan være greit å ha det sånn med barn i hus også jeg.. Men stillinger som fungerer, kan være det vi kaller for "kosesex" da ligger han tett inntill ryggen hennes mens en ligger på siden. Og at han sitter på knærne/leggene, og hun sitter oppå, men ryggen mot han. Da kommer heller ikke magen "i veien" Mannen min har plutselig fått skikkelig sansen for gravide mager han da.. hehe. syns jeg er kjempesexy. Det er ganske digg når en begynner å føle seg litt oppblåst og stor da..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. januar 2007 #22 Skrevet 28. januar 2007 blir 2-3 ganger i uken...blir vel mindre og mindre etter hvert tenker jeg.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 28. januar 2007 #23 Skrevet 28. januar 2007 Føler meg litt pervo nå,men har hatt sex hver dag med få unntak i hele svangerskapet... Blir litt satt ut av bevegelser i magen under akten, så det kan nok dempe seg litt framover nå... Det skal sies at vi er nyforelsket da...bare vært sammen et halvt år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå