Gå til innhold

April: Litt av en hyttetur...

**synne**

Anbefalte innlegg

Vi reiste jo til fjells på onsdag... Snuppa i fin form og vi gleda oss masse. Vi har ikke kjørt mer en 10 min før snuppa begynner å hoste skikkelig intenst. Jeg ble nesten litt irritert, for skjønte ikke hvorfor... Hun hadde jo vært helt frisk hele dagen... (klokka var vel 4 når vi dro..) Hun hoster hele veien frem -4 timer... Og kastet opp et par ganger.. -slim... Og merka at hun var litt varm. Heldigvis hadde jeg tatt med både stikkpiller og termometer, så vi fikk følge med henne... Hun sovna selvfølgelig 30 min før vi var framme..og da er det ikke så lett å få henne til å sovne igjen -på fremmed sted... Så hun sovna vel ikke før i 23-tiden... Og klokka 3 var det full fart igjen... Sovna ikke før i 5-tiden..!! Og halv åtte var det slutt på natta. *stønn!!*

Så på torsdagen målte vi opp i 39.6 i feber. Var sikkert høyere og, men målte ikke så ofte.. Hun kokte jo over stakkar..enda hun bare gikk i body... Og hytta var ikke akkurat kjølig heller... -Snakk om kakkelovn!! Gav henne paracet, da ble hun litt kvikkere, men hun satt stort sett på fanget vårt hele turen... Ble ikke lange stunden ute i snøen gitt... Så det ble veldig mye for masse klær med på tur..hehe.. Ikke spiste hun noe særlig på turen heller, men var flink å drikke. Hun spiste jo litt, men kan forstå at matlysten ikke var på topp... Men sove på dagen det skulle hun ikke..og ikke gutten til venneparet vårt heller.. (Dere kan tro det var baluba, ja..!!!)

Fredagen skulle de heller ikke sove på dagen, og snuppa hadde igjen feber på nærmere 40... *sukk*

I bilen på vei hjem sov hun nesten hele veien.. Men våkna en halvtime før vi var framme og spydde enda litt mer slim.. -festlig... -hun har det med å spy i bilen denne jenta vår... :( Fikk ikke lagt henne før halv elleve ca... Våkna igjen klokka 01.00... Orka ikke høre på hostingen og lure på om hun hadde spydd, så da sov hun resten av natta i vår seng... Dårlig trend dette her...

Så våkna jeg i natt og måtte på do.. -Joda, blod på papiret... Og til legevakten i formiddag... Så nå har jeg visst fått urinveisinfeksjon igjen.. -Eller, igjen..har ikke hatt det siden sist jeg var gravid, og da fikk jeg det ca like langt på vei som nå, -og midt oppå fjellet -evigheter fra legekontor... :s -Festlig tur ja...

MEN sånn ellers så var turen kjempefin. Vi koste oss til tross for leven og lite søvn... Og er sjeleglad for at det fremdeles var helg når vi kom hjem og kan få hvilt oss litt... hehe...

Oj..ble litt langt dette... måtte ta igjen for to tapte dager på DIB..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det blir en hyttetur som en kommer til å huske det.

Men godt du får kost deg nå som du er på tur. ;)

Håper snuppa og du blir fort bedre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...