Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jonas bruker 80 eller 86 i bukser og 86 eller 92 i gensere... kommer litt ann på hvor de er kjøpt hen...

Skrevet

Amalie bruker stort sett 92 nå, men også litt i 86. I hvertfall det som er kjøpt på hennes passer i 86. veldig stor forskjell på hvor de er kjøpt henne ja...

Skrevet

Marcus har str 86 i bukser og strømpebukser og str 92 i bodyer og gensre:)

Skrevet

Min gutt bruker 80 og 86 i bukser, og 86 og 92 i genser/body.

Skrevet

Leah bruker 92-98 hun.. Litt lang i armene, men akkurat passe i ryggen. 98 på overkroppen og 92 i beina.

Skrevet

80/86 i bukser, 86/92 i gensere. 92 er stort sett litt stort - men enkelte merker passer i gensere. Men ikke i bukser - det blir aaaalt for stort.

Skrevet

Andrea bruker 86-92. Det synes jeg hun har gjort leeeenge.

Skrevet

86-92-98 veldig forskjellig fra hvor de er kjøpt... men mest 92 :)

Skrevet

Lone bruker 86 stort sett i alle klær.

Skrevet

Johan har noen få gensere og tskjorter og slikt i 80, men ellers bruker han stort sett 86. Har noen tykke gensere i 92 som han har begynt å bruke nå som det er så kaldt...

Ullklær sepeiselt syns jeg det er stor forskjell på i størrelsene. Bruker ullbody og strømpebukse/stilongs på han hver dag nå i forskjellige merker. Har noen fra cubus, spar kjøp (tom&trine), Janus, og stilongs. Mulig jeg har andre merker også.. Men, i går pakket jeg bort den minste, den var størrelse 74, og har passet frem til nå.... Den største størrelsen jeg har i ull er 3 år, men passer fint...

Skrevet

Sander bruker stort sett 86, noen få plagg i 92.

• 3 uker senere...
Skrevet

Gutten min bruker et par bodyer som er 86 ellers så går det i 92/98 her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...