mamma til yalisa Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #26 Skrevet 1. februar 2007 Heisan, Jeg blir gjerne med på treff :-) Hatt litt pc problemer, så ikke hvert her på noen dager. Er det i morgen det er snakk om, eller neste fredag???? Kan uansett jeg he he. Så koselig å høre at Hildranedu har fått en jente :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 1. februar 2007 #27 Skrevet 1. februar 2007 Vi snakker om i morgen, ja. Kos hvis du kommer! MEN NOEN MÅ BESTILLE BORD! Det var jo rimelig fullt når vi var der sist!
mamma til yalisa Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #28 Skrevet 1. februar 2007 Ok, ingen som gjør det enda? Hvor mange blir vi?
mamma til yalisa Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #29 Skrevet 1. februar 2007 Jeg kan bestille jeg. Er denne oppdateringen riktig? Eller er det fler? Eller noen som ikke kan likevel? Skallmann frida76 Magicka Endelig en spire i magen gullborg Lillefrosk Høygravid Småen på vei 27.02 mamman til yalisa
Endelig ny spire i magen Skrevet 1. februar 2007 #30 Skrevet 1. februar 2007 Bestill til ca 8 stk du. Du er en knupp!
mamma til yalisa Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #31 Skrevet 1. februar 2007 Da er det bestilt til 8 pers på Mecca i morgen kl 12.00 :-) Virket som det var ganske fullt, men han sa det ville være plass til 8 høygravide på det bordet vi fikk. Så vi får krysse fingrene he he. Er vist bord med sofaer til venstre når kommer inn, nermest baren (ikke de runde sofaene). Han sa ihvertfall at det var plass til oss der, og jeg sa vi trengte å sitte ordentlig he he. Så da gleder jeg meg til i morgen, og håper alle kommer :-) Ser det er noen som kansje ikke kommer unna jobb før senere, men kom når dere kan :-)
MissAntrop Skrevet 1. februar 2007 #32 Skrevet 1. februar 2007 Jeg må dessverre melde avbud. Influensaen min blir bare verre, nesa renner, stemmen er borte, kroppen verker og snart så hoster jeg vel ut den lille... Huff Vil så gjerne, men vil ikke utsette dere andre for smitte i tillegg til at jeg er i elendig form. Tenk på at det blir ekstra plass rundt bordet for dere Håper dere får det koselig og at jeg får anledning til å treffe dere alle snart
mamma til yalisa Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #33 Skrevet 1. februar 2007 Stakkars, føler med deg. Hatt lungebetennelse selv, så vet hvordan det er. Fortsatt ikke bra jeg, men hoster heldigvis ikke lenger. Nå er det bare tett nese og "dotter" i ørene. Håper du blir bra snart, og det blir vel flere treff håper jeg. Før eller etter fødsel he he. Klem
MissAntrop Skrevet 1. februar 2007 #34 Skrevet 1. februar 2007 Tusen, tusen takk Kos dere masse - jeg kommer til å tenke på dere Klem, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå