mamma til yalisa Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Har ikke vært så mye på bim i det siste, så ikke fått med alle innlegg he he. Har dere avtalt nytt treff? Lurte også på om Hildranedu har født?????
Endelig ny spire i magen Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Ikke sett noe nytt treff ennå, men det er kanskje på tide å avtale et nytt.. Jeg er ihvertfall klar. Har ikke sett/ hørt noe om hildrandedu har født, vet sist jeg så innlegg fra henne, fikk vi resultatet etter fredagskvelden... hi hi og det ble ikke noe fødsel da.....
Hildrandedu Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Hei :-) Neida, jeg har ikke født enda. Har lagt inn et innlegg her med ønska om treff. Har fått respons på februarklubben. Foreløpig har jeg foreslått treff på førstkommende tirsdag på cafe b på Bjølsen kl 12. Ikke spesielt for di rundt 30, men for alle som skulle ønske med termin feb-mars.
gullborg Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Hei. Jeg synes også det hadde vært hyggelig med et nytt treff igjen snart, men kan antagelig ikke være med på tirsdagen. Håper jeg kan være med neste gang. (Jeg har jo en regning å betale..)
Endelig ny spire i magen Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Hei! Jeg klarer ikke på tirsdag jeg heller, men jeg hører gjerne om neste treff c",)
Skallmann Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Jeg vil gjerne være med på nytt treff, men vil gjerne vente noen dager. Ligger hjemme med influensa så er greit ikke være fullt like snørrete når jeg skal ut blant folk. Hva med fredag til uken? Evnt mandagen uken etter?
Hildrandedu Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Jeg blir med på treff på fredag jeg! Kanskje mandag også...men har jo termin på søndag, så må nesten se det ann :-)
Skallmann Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Hva med fredag kl 12? Har sendt mail til alle som var med sist. Skal vi treffes på Mekka eller teste ut en nytt sted?
Hildrandedu Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 Samme for meg hvor vi treffes. Var jo god mat på Mecca. Men hvis vi skal dit så bør det vel kanskje bestilles bord. Var rimelig fullt der sist... Jeg kommer uansett hvor det måtte være...hvis jeg ikke føder osv....:-)
Skallmann Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Fødsel burde være godkjent grunn for ikke å komme Jeg likte også maten på Mekka så vi kan gjerne treffes der. Og så hadde dem god dessert Jeg kan også bestille bord når jeg vet hvor mange vi blir.
Hildrandedu Skrevet 29. januar 2007 #12 Skrevet 29. januar 2007 Kjempefint! Da sier vi Mecca på fredag kl 12. Kanskje lurt å si ifra at vi er høygravide da du bestiller, slik at vi får skikkelige stoler å sitte på. Var noen bord der som hadde sofa rundt seg, hvis du skjønner. Ikke så lett for oss med stor mage.... Får håpe det er flere som kan da :-)
frida76 Skrevet 29. januar 2007 #13 Skrevet 29. januar 2007 Jeg blir gjerne med fredag kl 12.00 på Mekka!
MissAntrop Skrevet 29. januar 2007 #14 Skrevet 29. januar 2007 Jeg fikk ikke vært med sist, men vil gjerne nå Ikke 100% sikker på om det går opp med jobben, men i utgangspunktet så er jeg med ihvertfall. Hvis jeg får
Endelig ny spire i magen Skrevet 29. januar 2007 #15 Skrevet 29. januar 2007 Jeg skal se hva jeg får til... siste dag på jobb før jeg går ut i permisjon...regner med den dagen kan "løpe" litt fort. MEn kan jo tenkes jeg kan komme innom litt senere også..
Skallmann Skrevet 30. januar 2007 #17 Skrevet 30. januar 2007 Da kan følgende (med litt forbehold) per nå Hildrandedu Skallmann frida76 Magicka Endelig en spire i magen gullborg Om noen kan bestille bord hadde det vært supert. Har mistet stemmen. Men satser på den er tilbake til fredag
Endelig ny spire i magen Skrevet 31. januar 2007 #18 Skrevet 31. januar 2007 Nå kommer nok ikke HUldrandeu, hun fikk ei jente i natt..... Jeg har så sinnsykt mye å gjøre på jobb, så det er fint om noen andre kan bestille bord, så håper jeg at jeg kan komme rundt 12- 12.30....
småen og smulan Skrevet 31. januar 2007 #19 Skrevet 31. januar 2007 Kan jeg få lov til å være med dere? Var ikke med på forrige treff, men har vært på et par andre treff i løpet av de siste ukene og synes det er så koselig.
Krølle med ny bølle Skrevet 31. januar 2007 #20 Skrevet 31. januar 2007 Jeg var heller ikke med sist, men vil veldig gjerne! Er sykemeldt denne uken pga av kraftig forkjølelse, men satser på å være på beina igjen til fredag
Endelig ny spire i magen Skrevet 31. januar 2007 #21 Skrevet 31. januar 2007 Hei Lillefrosk Høygravid Småen på vei 27.02! Kjempe hyggelig om dere kommer også. Alltid gøy med nye mennesker. Vi har jo kun møttes en gang, og det var bare skallemann,gullborg og meg ( + noen til) Gleder meg, nå MÅ jeg bare stikke fra jobben.. hihi Skallmann frida76 Magicka Endelig en spire i magen gullborg Lillefrosk Høygravid Småen på vei 27.02
MissAntrop Skrevet 31. januar 2007 #22 Skrevet 31. januar 2007 huff, jeg ligger hjemme med influensa, og usikker på om jeg klarer å komme meg på beina igjen til fredag.. ar veldig, veldig lyst da!
Skallmann Skrevet 1. februar 2007 #23 Skrevet 1. februar 2007 Så koselig så mange kommer selv om flere av oss ikke er helt friske. Tipper på litt kake gjør susen Gleder meg til å treffe alle.
småen og smulan Skrevet 1. februar 2007 #24 Skrevet 1. februar 2007 Var det noen som skulle bestille bord?
Endelig ny spire i magen Skrevet 1. februar 2007 #25 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er litt opptatt, har du mulighet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå