Gå til innhold

Hva finne på i fly med baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenom og amme og sove? Blir jo liksom alikevel noen timer vi må finne på ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt med sønnen min (som nå er 8 mnd) på mange flyturer, bl.a. en 5 1/2 times tur til Kanariøyene. Pleier alltid å ta med noen leker (rangler). De kan oppta han en stund. Og når han blir urolig, synger jeg. Synger en masse sanger, lar han "fly" i lufta og andre leker. Dessuten har vi ofte vært heldige at det har vært folk på flyet som underholder han (ber om å få holde han, lager grimaser etc.) Så alle flyturene har gått kjempegreit heldigvis. Og så pleier jeg alltid å prøve og amme han i søvn... Da går det litt tid... God tur!

Skrevet

Vi fløy 11 timer til Cuba og har flydd i Europa med vår baby som nå er 6 mnd. Det gikk fint. Man kan spasere litt rundt, bruke tid på stell på do, ha med leker etc, leke lille Petter Edderkopp, synge etc. På den siste flyturen vår var han så stor at han er mer interessert i nye ting, da fungerte det fint med å utforske flymat-utstyret, knitrende plastikk, plastikkskjeer i forskjellig størrelse, serviett, pappeske, juicekartons osv.

God tur.

P:S Sjekk om dere kan få en plass der det er en bag til å henge på veggen som baby kan sove i.

Skrevet

Att Vespa:

vi skal ut å fly laaaangt neste uke med vårt barn på 11 mnd.

Lurer på hva du gjorde med din når det kommer til krabbing og s ånn.Er jo ikke mulig å la barnet sitte på fanget i 13 timer...Og da dere kom fram til Cuba,hvordan aktiverte du han på dagene (tenker på på stranda osv.)

Hvis du har andre tips til flyturen/reisen tar jeg gjerne imot!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...