Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Skal ut og fly med sterling og luere på om det er mulig og få litt ekstra plass siden vi skal ha med oss mini på 6 mnd. Noen som har erfaring? Og så lurer jeg på om man får sånn som de kan sove i?
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Det beste er vel å ringe flyselskapet, da kan du booke det samtidig. Vi skal ut å reise med sasbraathens, og jeg måtte ringe for å booke sånn seng.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Noen som har flyd med sterling? Prøvd og ringe men de prater jo dansk så jeg la på, skjønner ikke dansk.
JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Vi har flydd Sterling med lillegutt som da var 5 mnd. Får ikke noe mere plass enn ellers nei. Tror de fleste flyselskaper har samme prosedyre der. Fikk en gang ha med bilstolen inn på flyet da gutten vår var 8 uker, men det var bare fordi det var lite folk med flyet (norwegian). Bottom line tror jeg ikke Sterling er noe dårligere enn andre flyselskaper. Vi har flydd nesten 30 ganger med mini før han var 6 mnd, med flere forskjellige selskap både i inn og utland og behandlingen vi får er stort sett lik hos alle. Dere får bare krysse fingrene for at flyet ikke er fullt. Ellers er det ikke så mye å gjøre tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Takk for svar. Da vet jeg hva vi må forbrede oss på. 30 ganger var mange flyturer..
JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Ja, vi har flydd mye. Bodde i utlandet til mini var 6 mnd, og i tillegg er besteforeldrene er spredt rundt om i Norge. Siste gang vi fløy bestemte jeg meg for at det skal bli leeenge til neste gang. Litt slitsomt for mini når reisen tar lang tid. Ellers går det alltid bedre enn forventet er min erfaring da. God tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå