komplett.no Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Er det noen som har noen gode råd? Jeg går snart på veggene. Lille pia er fem uker gammel og nekter å sove uten stimoli. Og enda da er det vanskelig å få henne til å sove. Jeg får jo selv aldri sovet, ca 4-6 timer i døgnet men ikke uten flere avbrudd. Prøver å levere henne fra meg til andre men da hylskriker hun. Vil heller ikke sove i barnevogna med vugging, vil helst bli holdt og bært. I natt prøvde jeg å være streng og hun søvnet i barnevogna etter å ha vært våken i nesten 10 timer. Men det var to timer og så påan igjen. Hjelp, noen andre med vanskelige barn og gode tips? Får verken sovet eller gjort noe når jeg må holde henne hele dagen og natta.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Hva med bæresjal til å bruke på dagtid?
Krimp Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 hva med å la henne sovne ved puppen og la henne sove sammen med deg i sengen?
1+1=2* Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 For oss fungerte det bare å samsove de første månedene. Han sovnet ved puppen min og ville bare sove tett inntil meg. Jeg sov ikke så dypt når jeg hadde han så nært, men jeg sov i alle fall... På dagtid sov han kun når vi trillet han. Jeg er ingen tilhenger av samsoving, men det er da bedre enn ingen søvn? Lykke til! Jeg føler med deg!
*Lissi* Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Her hadde vi samsoving de to første mnd. Måtte halvt sitte og sove med han. Utrolig slitsomt, men det var bare en periode. Fikk ikke gjort stort annet enn å bære og kose i begynnelsen.
komplett.no Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2007 Tusen takk for tipset. Jaget gubben inn på gjesterommet og samsov med lillepia i natt. Det gikk veldig bra. Ble mating hver andre time, men hun sov fra klokken ti til åtte utenom matingen. Så i dag er jeg mere uthvilt en vanllig. Får bare håpe det varer og ikke var et engangstilfelle :-)
komplett familie Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Jeg sendte også gubben ut på gjesterommet de to-tre første ukene. Begynte med at han lå på magen min på begynnelsen av natten - jeg satt nesten.... og deretter ved siden av meg. Det gikk seg til etter hvert. Han er nå 4,5mnd og sover på eget rom. Kan legge han våken og han sovner etter en stund med skravling -og noen ganger sutring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå