Camz Fødeklar Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Som lyn fra klar himmel med plutselige rier eller?
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Vannet gikk først, deretter begynte riene etter et par timer. Men det er visst vanligst at riene kommer før vannet! Tro hvordan det skjer denne gangen.....?
*shehasmyheart* Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Hei:) Begynte ikke sånn for meg ihvertfall. Dagen før fødselen var jeg plutselig i superform! Bakte og stod i. Så på morrakvisten/natta fikk jeg litt vondt, litt blod, og vannet begynte sakte å gå. 22 timer senere var snuppa der:)
nr.2 i februar Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 min startet med tegningsblødning, og litt mensvondt. 19 timer senere var det hele over.
kaffen Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Første gang var hodet festet så da vannet gikk kjentes det nesten ut som mensen. Ble satt i gang sånn at jeg etterhvert fikk rier. To dager etter var jenta kommet. Andre gangen var ikke hodet festet, men vannet gikk først denne gangen og, mens jeg sov. Trodde jeg hadde tisset meg ut! Denne gangen kom riene så smått på veien til sykehuset og gutten var født 6-7 timer etterpå. Regner med at vannet går først denne gangen og, selv om det er vanligst at vannet går på sykehuset...
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Det startet med at slimproppen gikk tidlig på morningen å bare et par timer etter på begynte riene - som igjen varte over et døgn =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå