Gå til innhold

stor eller lite mage 27+1

Anbefalte innlegg

Skrevet

er magen min stor? Syns selv at den har blitt helt enorm, men andre syns den er liten til at jeg er 6 måneder på vei.... hva syns dere da? sammenligne? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp!!!

Så gøy å se bildene av den fine magen din!!! Jeg er så godt som like gravid som deg, 27+2, og føler meg også kjempe stor. Men det er det visst bare jeg som syns:/ Alle andre sier at jeg er kjempe liten..

Har dessverre ingen bilder du kan få se, men vi ser gankse så like ut, ja:) Kanskje den spretter ut litt skikkelig sånn over natta?;p

Skrevet

ja, det er så gøy å være gravid å vite at man har et lite menneske boende inni seg!!! :) fort deg å ta bilde å legge ut! vil så gjerne se! :)

Skrevet

Kjempe gøy!!! Skal vel ta bilde ikveld, og så får vi se om jeg får hjelp fra sambo med å legge ut bilde.. Kan absolutt ikke slike ting;p Jeg svømmer sammen med en del andre gravide, og de er alle veldig enige om at jeg er liten!! kjempe morsomt:( det eneste jeg ønsker er en stor, fin, gravidmage!!:)

Skrevet

Ja, jeg også...levde jo i god tro om at jeg hadde det også.... :S(kikka jo ned og så stor kul) Men så kom det da fra både den ene og den andre at jeg hadde liten mage. Derfor måtte jeg virkelig sjekke her inne blandt di superproffe bimmerne hva de syns! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...