Gå til innhold

WishToBeMom - du er fantastisk!!

Anbefalte innlegg

Ønsker å takke for den enorme støtten du har gitt meg disse to ukene... skjønner ikke hvordan jeg skulle klart det uten deg!!

Anbefaler alle her inne å finne noen å ruge sammen med... WishToBeMom har dratt meg opp når jeg har vært i bunnløs tvil... vi har sammenlignet de mest intime ting og grublet oss grønn og blå sammen... hun har rett og slett gjort to h*****etes uker levelige!!

Vil også takke alle her inne for masse oppmuntring og nyttige erfaringer og informasjon. Det er bare så trist at mange sitter inne med altfor mye erfaring! Dette er et sted jeg ikke unner noen å være lenge..

Takk, takk!!

Ærbødigst...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7969517-wishtobemom-du-er-fantastisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Pia_29

Tusen tusen takk for dette innlegget ! Blir helt rørt jeg....

Vil også takke deg for all støtte disse ukene, og har vært fantastisk å ha en person å lufte alle tankene med. Jeg fikk dessverre en skikkelig nedtur denne gangen, men er veldig glad på dine vegne og håper at alt går bra nå i 8mnd til! Virkelig spennende!

Vil takke for all støtte du har gitt meg etter min negativ test, jeg har vært langt nede i kjelleren nå, og bekymringen for neste runde (kommende runder) er nå ennå større enn runde 1. Tøff prosess dette her psykisk og fysisk.

Er på dag 16 idag, og håper at mensen snart kommer... Slik at jeg kan se frem mot neste forsøk- nytt håp!!!

Lykke til- og vi MÅ holde kontakten, og setter stor pris på din støtte og ditt vennskap :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...