Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 er det et svar på det, eller bare ren tilfeldighet?
ejiec++ Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 jeg vet ikke dette sikkert, men har hørt flere si at det er fordi det er da kroppen slapper skikkelig av og får ro til å "jobbe" i fred.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Det er det samme som med spysjuka, hvorfor starter den alltid på natta, og da helst i 2 tiden.......... Alle mine fødsler har startet på natta og i 2 tiden....................
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Det er sikkert ett eller annet hormonelt. Det er ofte det samme med dyr!
Taram har gutt&jente Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Tror jeg har hørt et sted at det har noe med vår fortid å gjøre - om natta sov de fleste rovdyrene, derfor kunne man komme seg i sikkerhet med den nyfødte før det ble dag. Men aner ikke om det har noe for seg ;-)
(=snart mamma til twins=) Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 d e nok pga at når vi e våken å beveger seg så sover ungen\e.. for di blir jo vugget litt hit å dit.. mens når du e roli sånn som om natta så e den\di våken.. å da finner di vell ut at nei her e d så roli nu at eg vill komme ut =) bare en teori=) eg kjenner tvillingan mest om natta..e nesten ikke liv i di om dagan,,bare kveldan,natta å morraen =) Men kem som veit =)
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Gjør de virkelig det??? Har ikke født noen av mine to på natta jeg, en midt på dagen, og en på morran (joa, den starta jo om natta da, den siste.) Men nr en starta i nitida på morran, så her er d fifty-fifty i hvertfall...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 Min første fødsel startet på ettermiddagen, og jeg fødte 2 min på midnatt. Min andre fødsel skjedde oxo på natta -dattera mi er født kl 03.00. Merkelig. Har faktisk ikke tenkt over dette, men jeg er lixom innstilt på at det skal skje på natta oxo denne gangen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå