Gå til innhold

Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mye knip i magen, og må ofte på do og ha avføring. Har også endel luftsmerter. Det har vært slik spesielt siste måneden.. Er det fordi den lille presser på inni der? Er det vanlig å ha slike knip? Man leser jo ofte om gravide som er forstoppet, ikke så ofte om gravide som har avføring ofte.. Jeg synes det er vanskelig å vite om det er kynnere også. Magen strammer seg ganske mye i blant. Er 39+3 i dag, så nærmer seg veldig termin nå.. Litt av en prøvelse for tålmodigheten å vente på denne lille.. Ikke godt å vite når han vil se dagens lys..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som meg. Vært sånn i mange uker, er nå 39+2. I tillegg er jeg skikkelig urolig og rastløs i kroppen, ganske ubehagelig. Men tross alt bedre å fly litt for ofte på do enn å være forstoppet. :-)

Skrevet

Samme her og.. Er 39 uker i dag.. Vært slik siden uke 36/37..

Skrevet

"Godt" å høre at det er flere i samme båt..Da har det vel med graviditeten å gjøre..noe som må til for at den lille skal komme ut snart..Jeg er også veldig rastløs og urolig i kroppen..Vanskelig å konsentrere seg om andre ting enn det som skal skje..Ønsker dere alle lykke til med innspurten av graviditeten..Snart får vi en stor belønning:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...