Gå til innhold

November: Hva er favorittdrinken din, om du har en da?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Jeg drikker veldig sjeldent.. Og hater drinker..smaker det en anelse sprit, så kan du bare glemme å servere meg den.. Men strawberry daquari er bare så sinnsykt godt! Og de kan man jo forsåvidt lage alkoholfrie også.. veldig fint til barna egentlig..for de som har større barn da seff:) Merker jeg gleder meg til sommeren jeg.. til sommer, sol, varme og iskalde smoothies ol..nam.. litt prematurt å tenke på det..hehe..skitt au:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ enig, Strawberry daquiri er min favoritt også. Den er helt nydelig. Beste jeg har drukket var i Mexico for mange år siden, den var alkoholfri og fikk den servert i et halvmeterhøyt smalt glass. mmmmmmm.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ang. strawberry daquari - kjempegodt! Ellers er white russian og cosmopolitan også veldig gode.

Åh, nå fikk jeg vann i munn - kl halv ti på en søndagsmorgen... det lover ikke godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en sinsykt god en på fridays, husker selvfølgelig ikke hva den heter............... noe milkshakeliknende greier med litt smeltetsjokolade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i baylis i kaffen jeg......

er vel egentlig ikke en drink det da, men like fult er det favoritten min da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker veldig sjeldent drinker, men må si at strawberry daquari er en favoritt når jeg tar meg en drink. Ellers er jeg veldig glad i øl, så det blir helst til at jeg drikker det når jeg tar meg en fest..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart Mojito!

 

Strawberry Daquari og Bailey's med masse knuste isbiter duger også;-)

 

Kjenner jeg gleder meg til sommeren! Skal sitte utenfor det nye huset vårt og se utover havet med en Mojito i de sene nattetimer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...