bittelill Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 I dag da vi gikk på et kjøpesenter sa samboen min til meg idet vi gikk forbi et vindu: "Der inne har de stellebord og jeg så de hadde en graviditetskalender her borte" Jeg ble jo selvfølgelig kjempeglad og tok det som et veldig godt tegn at han tenkte i slike baner på egenhånd, så jeg spurte han om han kanskje var på glid? "Joo han var jo på glid, men det har han vært lenge mente han". Jammen er du litt mer på glid da? Jaaaa kanskje? Vi skal reise på ferie til Afrika nå snart, og jeg har et håååp om at jeg kan slutte på pillen etter denne ferien, så jeg luftet tanken for han, men da sa han NEI. Ikke enda. Kanskje neste år??? Så mye for den gleden, jeg syns det er LENGE til neste år. Så presset jeg han litt på det at jeg syntes det var lenge, og da sa han OK kanskje til høsten da? Heh det er jo egentlig ikke lenge til, men føles som en evighet. Og overalt på nett står det jo at man må regne med at det tar et år når man først begynner å prøve å bli gravid.. Sukk. Det er så kjipt å måtte presse på. Trodde aldri jeg skulle bli sånn.
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Hei!! Men han er jo på gli da... Og det er bra...=o) kan hinte litt sånn innemellom så skal du se han snart er veldig villig=o) Men du kan legge frem at du kanskje "må" slutte med pilla litt tidligere enn planlagt for det akn ta tid med å få syklusen i orden igjen... Lykke til videre... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå