Gå til innhold

Uff, jeg er litt opptatt av detaljer...


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har begynt å ta ibruk sportsvognen når vi er på kjøpesenter og siden vi har duovogn må vi bytte litt deler osv. Mannen hadde glemt å ta på kalesjen på sportsvogndelen, så vogna så jo sååååå utrolig pinglete ut, med stoooore lufthjul og en pitteliten sittedel og that's it :-) Vi møtte mamma og første hun kommenterte var hva som hadde skjedd med vognen vår. Jaja, det er vel bra at ikke alle er like opptatt av detaljer! (men for meg ble det et bevis på at pappaen hadde stått for 'påkledninga' hehe :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om den altså!!!

 

Pirker nesten bestandig på påkledningen når mannen har tatt den.. Vet veldig godt hvordan jeg vil ha det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig opptatt av detaljer også... Men jeg prøver-prøver-prøver å ikke pirke hver eneste gang mannen gjør noe, skal jo ikke ta motet helt fra ham heller... Prøver å spare kommentarene mine til det er noe som jeg mener er (potensielt) skadelig for gutten vår... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han ikke prøver å presse Nora inn i dukketøyet til Hedda får jeg vel være fornøyd. Finner vel stort sett Nora i body og strømpebukse om han har vært i stellemodus - og da blir det vel skjelden så galt!

De gangene han er mest aktuell i påkledningen er vel når vi skal bort i selskap alle fem. Da har jeg funnet ut at det er best å henge fram tøyet til alle ungene først - og så kan jeg bare fortelle hvor det henger. På den måten får jeg det omtrent som jeg vil ha det!

Kampen kommer nok heller med hun på fem, hvor diskusjonen kommer allerede ved trusa! Jeg må si at når antrekket er på, med nydelig mørk rød kjole og sort strømpebukse, så skriker det litt i meg når hun tar på hvite, slitte pensandaler - men den kampen tok jeg ikke;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...