Gå til innhold

Nedpress og stikkinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 2.gangs og kan ikke huske at jeg hadde det så vondt med førstemann så tidlig. Siden søndag har jeg hatt endel nedpress, kynnere oppå magen, og noen vannvittige stikkende smerter i underlivet.. Var hos jordmor på onsdag, men tror ikke jeg egentlig uttrykte hvor vondt jeg egentlig har det. Hun sa at det var helt normalt, fordi livmorbåndene strakk på seg. Men jeg har jo pinadø meg vondt helt ned i musa jo!! Kvekker til, og ynker AU AU når det skjer..

Flere som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være urinveisinfeksjon... :( det hadde jeg... og da hadde jeg det sånn som du beskrev....

Skrevet

jeg har det slik jeg og. er tredje gangs fødende og har ikke hatt det slik før. Jordmor sa det samme til meg så da regner jeg med å det går bra,,,,,,,men vondt er det ja..

Skrevet

Jeg og har slik, og jeg har ikke UVI, så det kan ikke vær det! Det er som om noen stikker en strikkepinne oppi dær

Skrevet

Hadde ikke UVI..men det er vel som jordmor sa sa..helt vanlig:) Får bare holde ut..

Skrevet

Jeg har det sånn om natta. Får øvd på pusteteknikken, da..og det er jo greit. Men det er ikke noe godt, nei.

Skrevet

har det oxo sånn, akkurat som noen stikker kniver i underlivet, kjempe vondt, men det går fort over...

Skrevet

Det der har jeg og! I går var jeg i byen for å kjøpe det jeg trengte til babyen. Men jeg måtte bare gå i bilen igjen. Som noen sier, det føles ut som om noen stikker en strikkepinne rett oppi underlivet. Jeg hadde det sånn lenge i går. Og i går kveld hadde jeg noen sterke kynnere..

Og jaggu stakk det ikke til i dag også... det er vondt, men sikkert normalt.... skal spørre jordmor på onsdag. For det er ikke de ligamentbåndene, de går jo på sidene av magen. Jeg har vondt rett oppi dotten for å si det på godt norsk!

Skrevet

Spurte på Skravle om hva det kunne være. Fikk som svar at det er livmorhalsen som gjør seg klar til fødsel.. Det kan jo bli kjempestas for meg som har igjen over 5 uker....

Men da vet vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...