Vespa Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Hei, Vi er klare for å bevege oss ut på tur. Har ikke hatt baby på den alderen på denne tiden av året så lurer på hvordan dere gjør det. Gutten vår er seks mnd, ca str 74. Han har en "billig" dress som han nesten har vokst ut av og jeg vil kjøpe en dress han kan ha på seg i pulk, og på lengre turer. Vi skal ikke gå så veldig langt eller være så tøffe altså, men hadde vært fint med små turer, og at han hadde utstyr til å bli liggende i pulken og sove hvis han sovner mens vi går. Reima og Troll er de merkene jeg kjenner men Troll ser ikke ut til å lage til så små. Noen som har erfaring med gode dresser til så små? Og så pulken. Knøttet har en lammeskinnspose vi bruker i vogna. Pulken har en slags sovepose. Men jeg føler at han vil "slenge" litt rundt nedi pulken..Hvordan gjør dere det?
mai mammaen til to Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 vi har reima dress i str 80 til datteren vår.den er litt stor med det gjør ingenting..hun beveger seg fint i den.. jeg anbefaler deg den på det varmeste..den er varm og god..og vindtett og vanntett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå