Gå til innhold

BIM sin terminliste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 3 uker senere...

Nå du skal hake av for at du skal stå på teminlista må du først inn på egen side og så inn på "rediger profil".Der kan du hake av. På brukerinformasjon går du bare hvis du skal skrive inn termin, evt forandre termin. Bare pass på at du har registrert terminen din der før du haker av inne på rediger profil=)

har forrandret termindato til 1 september, men det blir selvfølgelig ikke registrert på BIM sin terminliste.. litt irriterende ja.. ingen av de som har termin 1 september er jo med på listen? noen som vet hvorfor?

Annonse

det har jeg også lagt merke til, og kommentert det i flere tråder.Jeg skjønner ikke hvorfor...den 1. eksisterer ikke i noen av mnd.Mener jeg la merke til at den siste datoen i mnd heller ikke eksisterer...eller husker jeg feil?

Neida, det var bare jeg som lurte dere ang siste dagen*fnis* Da jeg sist sjekket terminlistene var vi enda så tidlig i graviditeten at folk hadde ikke registrert seg på den siste i mnd enda, så det var nok derfor jeg trodde det. Men det er jo uanz rart at den 1. ikke kommer med.....

Koser deg nå? Til opplysning, det er en stund til 1.april ennå.. :-) Vel, vi har ikke mer moro enn vi lager sjøl, og flirer for meg sjøl her jeg sitter...

det virker ikke så det går an å spørre i "redaksjonen" heller, har ikke funnet noe mail-adresse..

Du må gå inn på "din egen side" , inn på "brukerinformasjon" . Litt langt nede på sida kan du legge inn din termindato. Inn på "redigere profil" og hake av at du ønsker å stå på lista. Da skal du komme med, med mindre du har termin 1.september... De blir visst ikke regnet med..

Prøv det,og se om du får det til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...