lille-snupp Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Heia! Ser det er planlagt treff på tirsdag, og det høres super koselig ut, men selv om jeg har bodd i tromsø i 6 år nå så aner jeg fortsatt ikke hvor teatercafeen er... *skjemmest litt nå* Noen som kan forklare? Kommer man inn med tvillingvogn der? Mange på treff på meieriet forrige gang forresten?
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Hei Du går over veien fra kinoen, på gangfeltet som e nærmest Veitasenteret....så e du så å si inne på teaterkafeen i samme øyeblikk:) Vet du da, eller var det ei litt dårli forklaring? hehe.. Va mange på Meieriet sist, iallefall 7-8stk...å det hadde visst kommet flere seinere åsså, dro litt tidlig Trur dem har sånn dobbel-dør at du kommer dæ inn me tvillingvogn!
lille-snupp Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2007 Ja da vet jeg jo hvor det er jo:) Supert, tusen takk!! Da skal vi virkelig sette innsatsvilja til sånn at vi kommer oss ivei på tirsdag. Er liksom alltid et eller annet som kommer i veien sånn i siste liten, men denne gangen SKAL vi klare det
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 tvillingvogn??lillesnupp? ekke helt me hær nu skjønne æ!! vi kommer på tirsdag.. det e MYE bedre plass for vogner på den kafeen! kanskje personlaet e blidere også når det rause inn med barnevogner! vi e så gla i å fær på treff.. må bare nyyyyte. æ bynne på jobb om 2,5 mnd. æ skjønne ingenting av kor tia har blidd av:(
lille-snupp Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2007 Jada, vi kjører rundt med ei gruelig stygg tvillingvogn, synne får ikke plass i vanlig vogn med gipsen sin, så den fiiiine vogna vår står på boden:(
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 huff stakkars lille pia di.. får helt ondt av onga og foreldra som må gjennom så mye styr. får håpe at dokker blir fort færdi me det der:) og trille go vogna igjen snart!
lille-snupp Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2007 Det går nå så bra me synne, ho ense ikke gipsen engang, så e ikke så veldi synd på ho:) E selvsagt litt ekstra styr, men så lenge ho e glad og fornøyd så gjør ikke det noe! Blir neppe å få fram igjen gammelvogna, behandlingstida er inntil et år, så får nøye oss me stygg vogna.. Hmmm. må visst lage ny baby om et par år så vi fe tatt fram igjen finvogna:) Og da skal jeg lage en baby me friske hofte:D Glede oss te treff på tirsdag, lenge siden synne har sett andre unga nå!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 det e jo vældi bra at ho sjøl e uanfekta av det der. men ho vet vel ikke om nå anna. den fysiske utviklinga blir ikke hemma da? det e vel verst for foreldran da! ja det e bestandi så koseli me treff. min kar virkelig ELSKE å se andre onga. han lage mye lyd også, så får håpe at han ikke skremme nån den her gangen. det blir sikkert bedre dit vi skal nu, mye bedre plass e det også!!! det blir arti å se om ho synne. ho e vel blidd kjempe stor siden sist!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 husk treffet i mårra!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #11 Skrevet 30. januar 2007 Hei Skulle bare gi dere et tips angående treffet dere skal på i dag tirsdag. (Sikkert ingen som rekker å lese dette, men jeg skriver nå likevel) Jeg har ei datter på 1 år og har selv vært ivrig treff-deltaker. Jeg har også vært med i en mindre treffgruppe, vi var 4 mødre med barn, og vi pleide å gå på teaterkafeen av og til, fordi det var så koselig der. Men siste gangen vi var der litt før jul så ble vi nesten regelrett kastet ut etter at det ene barnet iløpet av hele besøket gav lyd fra seg. Vi fikk tilsnakk og følte oss virkelig brydd. Har i ettertid hørt flere som har opplevd det samme. Det er visst ikke noen "barne-kafé". Sier ikke dette for å skremme dere, men bare så dere er forberedt. De liker heller ikke at du kommer dit uten å kjøpe noe!! Ha et hyggelig treff:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå