Gå til innhold

November: Bra forhold til svigers?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Har dere andre novemberdamer bra, dårlig, anstrengt eller ok forhold til svigerforeldrene deres (og da spesielt svigermor)?

 

Faren til sambo har jeg dessverre aldri møtt, han døde for 3 år siden, litt før vi møtte hverandre.

Men jeg har faktisk en helt topp svigermor! Hun er nøye på å ikke blande seg for mye, samtidig som hun er veldig opptatt av mini. Også er hun veldig opptatt av at jeg har det bra, og ikke er for sliten. Hun kommer aldri på besøk uanmeldt, og hun stiller alltid opp hvis det skulle være noe. Også er hun full av energi, og alltid i godt humør :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har et godt forhold til svigers. De er skilt da, så det blir stort sett besøk i flere omganger da.. Svigermor er veldig vanskelig å komme inn på og jeg føler at jeg ikke kjenner henne så godt. Svigerfar er litt lettere å snakke med og også litt enklere å ha med å gjøre(uten at svigermor er utpreget vanskelig å ha med å gjøre altså) Men noen bare har man bedre kjemi med enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei svigermor som stort sett blander seg i alt og alle. Men jeg har sagt i fra, det er det ikke alle som tør, så hos meg går hun stilt i dørene. Foruten det så er de kjempegreie, har aldri vært barnevakt for oss, men jeg regner med at det har gått kjempebra. Våre barn har ikke så mye kontakt med de, har mest kontakt med mine foreldre og søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigers bor 8 timer med bil unna....

Har et greit forhold til de, men de er litt masete på enkelte ting...

Egentlig skal jeg ikke klage for de vil bare det beste for de vil bare det beste for oss....

Reagerte mer før....

Men både jeg og sambo er glad de bor et stykke unna, rett og slett for det hadde blitt littt mye om de var naboen liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...