Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til meg sa de 3200, og en uke senere ble hun født 3844. Så de bomma med ca en halvkilo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv tippet jeg 2800/48 dagen før planlagt ks, og snuppa som kom var 2857/47:)

Skrevet

de trodde gutten min var svært liten og ikke la på seg... estimert til ca 2000 en uke før eg fødte, var 3110...

Skrevet

sa ho kom tell å bli 4200 ved termin, fødte 3 daga etterpå, og ho va 4460, så vil si det stemte ja!

Skrevet

Jeg fikk høre at jeg kom til å få en liten gutt... Han var over 3800.... Stor nok ja.

Skrevet

Fikk estimert vekt et par uker før fødsel til 3600 kg, gutten veide 3415. litt feil, men samtidig ikke helt borti natta ;o)

Skrevet

Jepp, stemte bra. Jenta ble estimert til 3700 og var 3630

gutten skulle være rundt 4 kilo og var 4230

Skrevet

Vesla ble estimert til å bli ei stor jente på 4500 til termin og 10 dager på overtid kom snuppa på 3370!

Skrevet

De regna med at jeg skulle få en unge rundt 4 kg, jentungen var 4,240kg så det stemte bra.. :)

Skrevet

2 av mine 3 barn ble vekstestiminert og det stemte godt på begge.

Andremann ble estimert til 2400-2600 gr og veide 2595 gram

Tredjemann ble estimert til 1400-1800 gr og veide 1800 gram

Skrevet

På UL i uke 36 sa de at småen kom til å være mellom 3600g og 3750g.. Tre dager på overtid kom hun ut og var 3420g.

Skrevet

de tippet 4 kg på siste UL, og han var 3950, så det stemte bra ja :) på 3D UL i uke 24 tippet legen nærmere 5 kg hvis han fortsatte i tempoet til da, fikk helt panikk jeg!!

Skrevet

Stemte ikke her nei!

Ble estimert til ca 4.5 - 5 kg ved termin, og de var noe usikker på om lille meg kunne klare det.....,men vi skulle prøve(grøss og gru...:-\ )

Ut kom ei lita jente på 3260 gr ;)

Skrevet

Stemte ganske bra her....de sa hun veide 2500 gram på ultralyden...ei uke etterpå kom hun ut og veide 2800.

Skrevet

De er forresten mye flinkere til å se vekta "nå" enn å regne ut/tippe hva den kommer til å bli noen uker frem i tid. Ungene vokser jo i rykk og napp inne i magen og.

...så kommer det selvsagt an på om du har en erfaren eller ei og da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...