Gå til innhold

Trenger litt hjelp.....


Linda med babymagen =)

Anbefalte innlegg

....eller noe sånt!!!

Hadde egentlig bestemt meg for ikke å ta det opp her inne fordi jeg vet det er mange som syns det er for mye negativitet her inne, men jeg må bare!!!

Jeg og samboern min har ikke hatt så mye sex de siste ukene, lysten min har vært helt borte!! Men denne helga har vi slått til tre ganger....etter den siste gange kom hans edle safter ut med blod, helt lyst, rosa slim kom det!

Jeg har med vilje prøvd å ta litt avstand til hele graviditeten med tanke på at det kan gå galt og at jeg ikke skal knytte noe sterke bånd før etter tre- fire mnd, men dette er man da dessverre(?) ikke i stand til å bestemme selv....så jeg er litt stressa!!

Jeg har IKKE hatt noe blødning etter at dette rosa slimet kom ut og jeg har ingen smerter, og jeg har hørt at man kan få litt blødning etter sex....noen som vet eller har noen innspill?? Blir glad for hvert minste ord fra dere!!!=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Siden du ikke har hatt smerter og ikke har blødd noe senere, er det vel mest sannsynlig at det ikke er noe galt. Men hvis du er veldig urolig kan du jo for eksempel ringe til legevakten og forklare hva som har skjedd, og så kan de si hva du bør gjøre. Du er sikkert ikke den første som har det slik! Det er i alle fall ikke vits i å gå å bekymre seg unødig...

Og avstand fra graviditeten er jammen ikke særlig lett, i alle fall ikke for meg! Jeg har bare gitt opp hele greia, kommer nok til å bli knust om noe går galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest flere steder at man blir mer sensitiv i underlivet når man er gravid, og at det kan skje at penis lager en rift der inne når man har sex. Dette er visstnok vanlig og ikke farlig. Og siden du ikke har blødd noe mer etterpå virker det som om dette kan være tilfellet. Men som de sier her: er du veldig bekymret er det greit å ringe legevakta og forklare deg, så kan de gi deg den offisielle versjonen. ;)

Er ikke sundt å gå rundt og være bekymret heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare en eller to ganger det kom rosa slim, og i dag har det vært helt som normalt!!=) Heldigvis!!!=)

Satser på at det bare var en ømfintlig livmortapp som sa ifra....!!=)

Takk Carta og Erisa for svar og trøst!!=)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...