#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Synes jeg klør meg igjenom magen her..fått litt strekkmerker på magen.Og i dag har jeg vært på apoteket og kjøpt meg a-crem.Har spurt meg inni det en gang no,sikkelig fett krem.Noen som vet om det hjelper?
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 vit A krem hjalp meg mot kløen , men ikke de usle strekkmerkene som har begynt å poppe opp.. buhu.. har prøvd alt..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2007 okey..bare den hjelper mot kløen...håper den hjelper mot strekkmerkene oxo...er jo ikke så pent med de.
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 hehe de er lite pene ja.. offa meg. magen kommer vel til å se ut som et krater etter graviditeten.. men men bare man får strammet magen oppatt noenlunde så skal jeg være fornøyd.
Én til Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Jeg ble tipset på Babyshop om IKKE å bruke A-krem når jeg var gravid, fordi de avgir noen stoffer som trenger inn i huden og ikke er bra for babyen i magen..!! Hun kom med en lang forklaring, men husker dessverre ikke detaljene. Har blitt tipset om å bruke en olje fra Clarins i stedet som inneholder naturlige planteoljer, og blitt helt avhengig av denne - den er forebyggende mot strekkmerker :-)
gledeseg:) Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 jeg har hørt at vi burde "skrubbe" magen også,jeg.. og så smøre masse!! på Body Shop har de både skrubb og krem som skal være veldig gode..
benedicte&smiley Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 jeg har hørt at alo vera heat lotion skal hjelpe mot strekkmerker, den varmer, setter i gang blod sirkulasjon og dermed blir penere etter hvert... har bestillt en. har tro på det!!
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Enig med Erykah. Hvis du går på TV hjelper deg, ser du en produkttest på A-krem. Jeg ville ikke ha brukt den! Bruker en Biotherm krem nå om dagene. Tror det hjelper litt uansett hva du smører på. Jeg hadde så kløe på puppene i 2 uker,at jeg nesten ble sprø. Men med en gang jeg bruker ett eller annet som fukter, så hjelper det.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Hvor har du bestilt denne??? Kunne jeg tenke meg og prøvd............
Nr-2-i-magen Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er litt bekymret for å bruke den der Alo vera heat lotion. Jeg pleier å bruke den på stive muskler/muskelknuter, og den "blokker" jo smerten. Muskelknutene forsvinner ikke, men det gir meg ett pusterom en stund uten smerte. Og da er jeg bekymret for at den kanskje ikke er så bra for babyen.. VET DU?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2007 uff da..jeg som har smurt inn magen min med a-crem.Kanskje det ikke er så lurt det da.Hjelper og veldig mot kløen.Hvor farlig er det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå