Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere som absolutt ikke ønsker tantebesøk kommende uke? Er symptomjakten i full gang?

Er selv på dpo 10 og er i full gang med innsamling av "bevis" og tolkning av bevismaterialet. Jeg har en god del murringer og stikninger i underlivet (TR som legger opp til en voldsom ankomst?), er sliten og trøtt (etter en tøff arbeidsuke?), har vært litt plaget med kvalme i dag (hvem blir vel ikke kvalm av å stå i kø på Ikea?) og har fin temperaturkurve (kanskje det er influensaen som er på vei?) Og sånn går no dagan...

Ifølge IKM-lista er det flere som kanskje er i samme situasjon? Hvordan er ståa MaMia, Gullønske, Cmoi, wimbom,Cosima, Beth og alle dere andre som ikke-venter-tantebesøk kommende uke?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7967841-symptomjakten-uke-5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo da, samme her. Innbiller meg murring og ømme pupper og litt av hvert, men sier til meg selv at det har sikkert andre årsaker.... Prøver å ikke tenkte for mye på det da, men ikke så lett.

Skulle begynne med temping, men er litt redd for at det skal stresse meg for mye. stress er jo det man *ikke* trenger. (og har sovet lenger enn jeg tenkte om morgenene)

Symptomjakt her i gården også:o)

Puppene er forferdelig ømme, men det kan trenger jo ikke være så positivt.. Kjenner meg nesten piggere enn normalt, men det kan jo være fordi jeg har begynt å gå tur hver dag....

Ikke godt å vite hva kroppen holder på med, men med ukependlermann skal det jo litt til før det klaffer. Vi får bare vente å se.

Håper på mange positive tester fremover! Tvi, tvi til alle!!!

he he, prøver å ikke jakte symptomer, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg sitter i MINST 10-15 min og ser på temp-kurven hver dag. Jeg er forkjøla, men er det egentlig starten på en trifasisk kurve tro, eller bare infeksjons-tegn?

Håper egentlig ikke på så mange symptomer. Har blitt rundlurt av disse og ikke vært gravid, og også vært nesten 4 mnd på vei før jeg fattet mistanke så....... (tanta hadde ikke kommet etter 1.mann da)

Fikk bare lagt inn èn aksje denne pp (på el-dagen tror jeg), men mannen er egentlig storfornøyd med egen innsats og tror han har truffet gull-egget så vi får se....

Siden minst 11 av oss har ikm kommende uke burde det være STORE sjanser for noen positive tester. SPENNENDE!

Kanskje blir du Ine:) en av de heldige?

Vi får oppdatere hverandre i løpet av uken, jeg klarer jo ikke HELT å snu ryggen til symptomer likevel da.

Feil oppsto, ble lagret for tidlig.

Har:

-ømme pupper/større

-trøtt

-murring i korsryggen

-luft i magen

-stikking i eggsstokk

-lette mensliknende smerter i underlivet

-liten blødning i ettermiddag. (borte til kvelds)

Har ikm 3 februar, om 6 dager

Tvi tvi til alle:)

Annonse

Her i gården er det ikke ett eneste symptom, gitt! Ikke snev engang!!;o)

De siste dagene har jeg slåss litt med influensa-trollet, med dertil tilhørende fryse/hete-tokter, kvalme, hodepine og generell uggenhet.......men bortsett fra det : ingenting!! Ingenting som ikke Paracet hjelper mot!;o) Like greit egentlig, fordi jeg fikk beskjed av gynekologen om å legge prøvingen på is denne måneden pga. celleforandringer og videre behandling av det! MEN......vi klarte jo ikke å la være.....så det ble prøving midt under EL, lell! Og denne gangen BØR det altså ikke gi uttelling!;o)

Lykke til dere andre!;o)

Egentlig vet jeg at det ikke blir noe denne måneden, men allikevel går jeg rundt og innbiller meg ting.

Vi hadde aktivitet til riktig tid, men ikke med full utelling om dere skjønner, hvem vet kanskje det kom noen få karer svømmende.

Vet ikke helt IKM dagen, tror det er onsdag/torsdag/fredag, det er i ettermiddag 11 dager siden LH-stigning ble påvist med eggløsningstest.

Har vært litt småkvalm i det siste, men det er man kanskje ikke så tidlig?

Litt tidleg å seia enno for min del. Puppene har begynt å bli litt ømmare, men det plar dei ca ei veke før ikm. Og nesa er litt tett i dag, men det kan skuldast andre ting også. Sidan eg hadde positiv el-test måndag som var, reknar eg med at ikm skal vera måndag i neste veke. Føler meg ikkje oppblåst eller noko, så eg er tvilande. Men symptomjakta er forsåvidt i gang, som de ser :)

Lykke til alle de andre (og ja, eg blir også kvalm av Ikea... :))

mvh

Jeg er i dag på dpo 12 og status her er at tempen har begynt å tippe nedover, og jeg begynner å forberede meg på at vi kanskje ikke lykkes denne pp heller. Har fremdeles stikninger i underlivet og korsryggen, noe jeg har hatt siden dpo 4-5, men det kan jo like godt være TR som forbereder sin ankomst. Er fremdeles litt kvalm innimellom, selv om det er mer enn to døgn siden jeg sto i alle køene på Ikea...

Krysser fingrene for dere alle og satser på en storstilt overgang til Gravide Gamlinger innen kort tid!

Jeg kjenner meg oppblåst. Kom noen dråper i dag, men vet ikke om det er festeblødning eller bare forvarsel om et tidlig tantebesøk. IKM skulle ikke være før til helgen.

Kjenner etter både her og der, og prøver å tolke alle kroppens signaler:o) Det er vel lite annet å gjøre enn å vente og se..

Lykke til alle sammen!

Blir med i jakten på symptomer jeg også.

Er oppblåst og litt kvalm innimellom. Men ingen ømme pupper, selv om jeg kjenner etter stadig vekk:-)

Litt tussete?

Uten tvil...

Men det er sikkert for tidlig uansett.

Skal ha ikm rundt 10.feb.

Tok en test her i kveld og den var selvfølgelig negativ.

Er oppblåst mage et tegn på graviditet altså? Det var nytt for meg.

Lurer på en ting: Mannen min og jeg "koste oss" på morgenen en uke etter 1. dags mens og delte en flaske vin på kvelden. Kan det ha skjedd noen skade?

Var vel ikke noe celledeling som kunne bli påvirket etter 10-12 timer???

Måtte vel ha festet seg først før det kunne blitt påvirket?

Ikke hadde jeg vel hatt el så kort tid etter mens eller???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...