Gå til innhold

Jordmor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Vet det er en del som går både til lege og Jordmor. Men hvilke fordeler er det ved å gå til en jordmor i tillegg? får en vite mere der enn hos legen? og koster det noe å gå til jordmor i tillegg?

Takk for svar ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de vanlige avangerskaps kontrollene skal være gratis...alle timene hos lege som innebærer noe med svangerskapet er også gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg vet at man kan velge selv om man vil gå til jordmor og/eller lege, og det er gratis uansett. Har ei venninne som nå er i 7.mnd. Hun har bare gått til lege frem til nå, men var hos jordmor for ei uke siden. Hun sa at hun skulle ønske hun hadde gått til jordmor tidligere, for det var mye kjekkere. Legene vet jo mye om graviditet og sånn, men for jordmora er det det hun VIRKELIG kan!

Jeg tenker å gå kanskje 2-3 ganger til lege og resten av gangene til jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er gravid er alt hos lege og jordmor gratis:) jeg vil anbefale å gå annenhver gang hos lege og jordmor. Jordmor har litt lenger tid å bruke på deg, samt kan veldig mye, mens legen ir deg sykemelding viss du skulle trenge det. Jeg syntes i hvertfall det var ålreit å gå annenhvergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...