Labbetøs Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Lilletulla mi er en veldig rolig og harmonisk unge. Hun gråter nesten ikke, og er stortsett grei å ha med å gjøre. Men de siste dagene har hun sovet lite. Bare 8-12 timer i døgnet. Er ikke det litt lite når man er bare i underkant av tre uker gammel????? Det resulterer jo i at hun ikke sover så mye om natten heller. Eller hun sover jo greit antall timer om natten (flesteparten av søvntimene sine), men hun er våken en drøy time i forbindelse med hvert nattmåltid før hun sovner igjen. Det er litt slitsomt for lille meg som gjerne vil amme henne og sove igjen. Hun spiser 2-3 ganger hver natt. Burde hun ikke sove litt mere?????
Sentralstøvsugeren Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Synes det høres litt lite ut. Tror de skal sove rundt 18 timer iallefall. Noen ganger trenger de litt hjelp til å finne søvnen. Har du prøvd det?
Labbetøs Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2007 Mhm. Hun sovner greit, men voktner ofte etter ca 30 min. Endten vi legger henne ned eller bare holder henne. Og noen ganger sover hun opptil 3,5 timer i strekk. Hun er litt ustabil slik. Sover for lite syns jeg, men hun er blid og virker uthvilt. Kan ligge leeeenge alene å bare pludre når hun voktner. Etter de korte lurene i hvertfall. Sover hun 3 timer i strekk så er det mat UMIDDELBART som står i hodet på henne.
Gjest Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Sånn var han her å... de første 2 ukene.. nå er han 3 uker og 2 dager å det kommer seg. Sover nå 4 timer i strekk på natta, spiser og sover 4 timer igjen... så det gikk seg til av seg selv, men sov litt lite i starten, korte lurer...
mai mammaen til to Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 datteren min var veldig opp og ned på sovingen i starten og..hun sov aller mest når vi var i besøk eller hadde besøk..da sov hun i ett..hehe..var aldri noen som fikk se henne våken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå