anebebi Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Hei! Det har seg sånn at jeg tror jeg har hatt en tidlig SA. Jeg har hatt en SA før og blødde da(beklager detaljene) veldig mye friskt blod og klumper m.m.Denne gangen har det vært bare friskt blod, så jeg har lurt veeldig på hvorfor ikke noe "kom ut". Jeg testa svakt positivt fram til jeg begynte å blø, og nå, ei uke etter, tester jeg sterkere positivt(CB)!! Er det mulig? Kan ei spire ha klamra seg fast? Eventuelt at en tvilling har takka for seg...? Rester av SA kan vel ikke gjøre at hcg'en stiger?1000 spørsmål! Skal kontakte lege på mandag. Men er dette virkelig mulig? Takker for alle svar!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 jeg har en gang opplevd at testen ble sterkere etter en sa, men en uke etter det igjen fikk jegikke noe positivt utslag. det trenger ikke være det samme med deg, men ta en ny test om noen dager, hvis den er sterkere så er du gravid :)
anebebi Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2007 Takk for svar! Begynte å blø for ei uke sida, på ikm, så jeg mener at kroppen har hatt god tid til å ordne opp i tilfelle tidlig SA. Kontakter lege på mandag. Vil ønske deg lykke til med ny test også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå