Pia! Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Hei! Hvor ofte bør man ha sex for å ha best mulig sjans til å bli gravid? jeg ser noen av dere sier annenhver dag. Er det bedre enn hver dag? Jeg har bare tenkt; Kjør på før og under EL..! =)=)=)
jåsjenta Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Noen sier annenhver dag, og noen sier hver 3 dag. Men det kommer alt ann på sædkvaliteten hos mannen. Er den normal så er annenhver dag det beste, er den dårlig er hver 3 dag det beste, og annenhver dag under el:)
morogpia Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 sist jeg var til legen, sa han at vi skulle ha sex annenvær dag... og ikke vær dag. for det skal bygge seg opp igjenn.
2 tette - med flette Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har sex hver dag jeg.. Som regel hvertfall.. Føler at det blir litt satt opp om man ikke kan ha sex når man har lyst her i huset kjører vi bare på når vi vil, og jeg blir fortsatt gravid
Hilsen Aud Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Den mnd jeg ble gravid så hadde jeg sex dagen før og dagen etter EL, - og det var de to gangene jeg hadde sex på 60 dager! (lange sykluser) Hvis du ikke vet når du har EL kan det nok være smart å kjøre på annenhver eller hver dag. Men om du vet når du har EL så ser jeg ikke vitsen med skjemalegge sex utenom EL-dagene.... Men det er nok forskjellige ting som virker for hver person, alt avhengig av spermkvalitet, lyst og overskudd! Lykke til uansett )
Krokodillemor Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 Mannens sædkvalitet er på topp når han har utløsning 2.-3.hver dag. Det er ikke noe problem å ha sex hver dag, men mange synes det blir slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå