Gå til innhold

har dere kjøpt dere nye klær?


Kristannaa

Anbefalte innlegg

Begynner å bli lei av av å gå rundt i jogge/trenings/kose bukser nå!

La på meg 20 kg og har gått ned 17 så skal jo egentlig ikke klage. Men det er ikke en sjans for å få lukket igjen en eneste ordentlig bukse!

Hva har dere gjort?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dritlei joggeklær og gravidklær her også, men har ikke kjøpt noen nye enda. Har fotsatt ikke gitt opp håpet med å komme inn i de gamle. Har 5 kg igjen da...men jeg har ikke sjangs enda å få buksene over rompa enda:(((

Men kommer til å drøye litt til med å kjøpe nye klær altså. Var så gla når jeg gikk på vekta idag og så jeg hadde gått ned enda en kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet så langt at jeg har kjøpt meg nytt ennå, men jeg skal!! Begynner også å bli farlig lei av daffeklær, føler jeg har gått i det snart ett år nå, og er 5kg mindre enn jeg var da jeg ble gravid så da er det jo litt gøy å kjøpe seg noe nytt også! De gamle klærne henger liksom litt nå så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp nesten 30kg, og har gått ned 20.. Jeg har kjøpt meg et par nye jeans...Jeg har gått opp 2 bukse str...Vet ikke om jeg noen gang skal klare å få på meg mine gamle bukser, har blitt litt breiere rundt hoftene.. skal begynne å trene igjen nå, så jeg håper at resterende 10 oxo forsvinner etterhv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme går det i koseklær og skal jeg ut døra så går jeg i en vero moda bukse som jeg sydde om til mammabukse. Litt kjedelig å gå rundt med en svart kan på buksa, men men..

Har 1 kg igjen på det jeg var når jeg ble gravid, men får likevel ikke dongeri buksene mine over rompa :S

men før jeg ble gravid la jeg på meg 10 kg av en medisin jeg gikk på. Skal ned 6kg før jeg "får lov" kjøpe meg noen ny bukse i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg 3 nye bukser nå. Måtte bare. Gikk rundt i gravidbuksene som var behagelige men ikke akkurat pent. (hater gravidklærne mine) Mangler fortsatt 10 kg til utgangspunktet så det var ikke moro å kjøpe nytt.... HATER magen min. Slappe magen. Gleder meg VILT til å begynne med pilates igjen.

 

Tok ks, halve arret har en jævla pølse over seg. Ekkelt,

 

Var på strømmen i dag og gikk rundt i ny bukse (trangt)

 

SÅ NÅ ER DET STRISKJORTA TIL UKA!! DE 10 KG SKAL NED FORT!!!!!!!! Æsj, jeg blir kvalm av meg selv!! Får ikke igjen en jævla jakke heller. Men det er jo faen ikkke så rart. Har gått fra vanligvis 85E til 85H!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte meg en del nytt på slutten da jeg gikk gravid faktisk, kjoler da.

Men er enda så feit at jeg ikke kan ha noe annet enn gravidjoggebuksene mine og vanlige kosebukser - kjipt !

Gikk opp 16kg og gikk ned 10 ganske med en gang, men det var før jul og det føles som jeg har lagt PÅ meg siden da (tør ikke veie meg...)

Har uansett 10-15 kg jeg må ned før jeg vil kjøpe meg noen vanlige bukser, og jeg kommer jo aldri igang med å slanke meg !

Mandag - da !!!!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på å kjøpe meg ei ny bukse. Er så lei av gravidbuksene mine. Har pressa på meg et par av mine gamle bukser, men magen blir ikke spesielt lekkert når jeg sitter da... Men jeg går fortsatt ned i vekt fra uke til uke og håper å gå ned mer før jeg går og bruker penger på ny bukse (har igjen 9 kg av totalt 23).

Men så har jeg lest at man absolutt ikke bør slanke seg mens man ammer, da giftstoffer kan gå fra kroppen og over i melka. Og dèt vil jeg jo ikke! Så, får vel bare ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt av de 12 kiloene jeg la på meg gjennom svangerskapet men jeg føler at kroppen fremdeles er ganske annerledes. Det er fremdeles litt "ekstra" på magen pluss at jeg føler at hoftene er bredere... Må komme meg ut å shoppe litt nye klær en dag for jeg har lyst på noe nytt. Men da skal jeg ut UTEN barnevogna... Hi hi... bruke litt tid bare på meg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg masse nye gensere, og en bukse. Var litt vel ivrig når jeg kjøpte den buksa for den er allerede blitt litt slapp... Bruker endel av de gamle buksene mine, de som var litt store før jeg ble gravid. Men magen tyter jo ut både foran og bak og jeg får skikkelige "lovehandles", ikke lekkert akkurat. Magen er slapp og stygg og jeg har vel 8 kg igjen før jeg er ved samme vekt som før graviditeten. Men nå skal det trenes for harde livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt masse nye klær!!! E så lei av å gå rundt i "dasseklær"...Man føle sæ bra mye bedre åsså når man får førrnya sæ litt! Absolutt å annbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk vært ute og shoppa klær i dag :-) Følte meg så dæss, bare vaser rundt i joggeklær..La på meg 21 kg, har gått ned 13, så har ennå mye igjen. Gravid-klærne er for store, og alt annet for lite....Hjalp litt på humøret å få noe nytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt meg nye noen ny klær... ikke for alt i verden vil jeg tre på meg noen av de klærne jeg brukte når jeg var gravid, blir kvalm av å tenke på klærne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har kjøpt meg ett par bukser og en topp. Er blitt 7 kg lettere enn jeg var før graviditeten, så noen av de gamle buksene var blitt så store. Har tenkt å kjøpe meg noe nytt nå som vår klærne straks kommer.

Moro med noe nytt.

Gravidklærne har jeg gjemt i en pose innerst i skapet........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn i noen av mine gamle klær og kjøpte en bukse på salg til 100 kroner. Regner med den blir for stort med tiden men det var ikke noe avskrekkende beløp å bruke på å føle meg litt mer vel. Ellers må jeg vel si at jeg aldri har vært så slank som etter 6 måneder med amming av førstemann. Da bemerket til og med mannen min at jeg burde se og kjøpe meg noen nye klær for å ikke blotte musa, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt litt nytt...

har gått ned en del, men langt ifra alt... ikke nok til å få på meg gamle bukser :))

Så jeg har kjøpt litt "midlertidige klær"... men ikke så mye, for jeg har jo ikke tenkt å bli der jeg er nå...

Går turer på harde livet... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei de gamle buksene går utmerket, men det er år og dag siden jeg kjøpte meg bukser.. så jeg har masse fine topper og ingen bukser.. må nok uansett fylle opp litt...

 

nå la jeg kun på meg tre kilo.. og veide omtrent det samme som før når jeg hadde født.. er faktisk litt tynnere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei.. jeg hadde et mål, og det var å komme inn i de gode gamle klærne mine :-) det har jeg nå oppnådd. Kjøpt meg en del gensere på h&m nettsalg, fikk masse fine gensere til 50 og 70% avslag der :-) Men det er vel eneste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i dongribuksene jeg brukte før graviditeten.. utrolig, synes jeg selv, for det har _ikke_ vært slik de andre gangene... Hvert gram måtte pines vekk med hard fokus på matinntak og trening...

 

Nå spiser jeg det jeg vil - litt for mye søppelmat og godteri, er jeg redd... men det er fordi jeg føler jeg ikke har tid til å lage skikkelig mat. - men tror ammingen tar kiloene mine.

 

Men har jo hengemage fremdeles da.. så det er ikke vanskelig å gjette at jeg nylig har vært gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også drita lei av graviditetsklærne mine. La sikkert på meg 30 kilo under svangerskapet. En god del forsvant med en gang etter fødselen, men nå må jeg jobbe for det. Har tatt av 5,4kg de siste 4,5 ukene, så det er jeg fornøyd med. Har igjen 12,5 kg til der jeg var før jeg ble gravid... og det er kjedelig!

Gidder ikke kjøpe nye bukser når jeg er på slankeren!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...